Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " قوانین سیاست پولی فریدمن و تیلور: یک مقایسه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قوانین سیاست پولی فریدمن و تیلور: یک مقایسه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Federal Reserve Bank of St. Louis Review
سال انتشار
2008
کد محصول
1001139
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
38
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
440 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نام میلتون فریدمن و جان تیلور با قوانین سیاست پولی مختلف همراه است؛ اما، همانطور که در این مقاله نشان داده شده است، تفاوت میان درک آنها از چگونگی کارکرد اقتصاد زیاد نیست. قوانین سیاست پولی مطرح شده توسط تیلور و فریدمن از طریق مرتبط کردن قوانین با دیدگاه­ های اصولی دو اقتصاددانان در مورد چسبندگی اسمی، منبع مبادلات، منابع شوک، و عدم اطمینان در مدل با هم مقایسه می­شوند. تیلور و فریدمن هر دو بر مدل­ های منحنی فیلیپسی تأکید دارند که چسبندگی موقت قیمت اسمی و محدودیت نرخ طبیعی بلندمدت را وضع می­کنند؛ آنها اساساً در مورد خصوصیات شوک­ ها، اهداف سیاست گذاران و مبادلات توافق داشتند. اختلاف نظر آنها زمانی بود که مدل­های ساختاری باید وارد فرآیند تصمیم­گیری در مورد سیاست پولی بشوند. این تفاوت به توضیح اختلافات در قوانین سیاست پولی مورد نظر آنها کمک می­کند.

1-مقدمه

 بیش از 25 سال پیش، جان تیلور اظهار کرد: "البته، شما باید به عقب برگردید و سعی کنید آنچه را که اقتصاددانان اولیه گفتند، تفسیر کنید. زیرا آنها هرگز صراحتی که اقتصاددانان اکنون تمایل دارند داشته باشند را ندارند، این آسان نیست." تیلور احتمالاً زمانی که آن اظهارات را کرد، به یاد میلتون فریدمن نبود. اما، با نگاه به گذشته، آن اظهارات به خوبی با اظهارات فریدمن جور در می­آید، زیرا در کار فریدمن به ندرت از مدل­های بسیار صریح، به ویژه با استانداردهای امروز، استفاده می­شد. علاوه بر این، فریدمن به عنوان یک "اقتصاددان قدیمی" در حوزه­ های تحقیقاتی که تیلور بیشتر با آنها مرتبط بوده است، صلاحیت دارد: حوزه­ هایی مانند چسبندگی ­های اسمی، نقش انتظارات در تنظیم قیمت، تجزیه و تحلیل رفاه و مبادلات برای سیاست پولی و قواعد سیاست پولی. در بحثی که در ادامه می­آید، من تلاش می­کنم یک مقایسۀ سیستماتیک از دیدگاه ­های فریدمن و تیلور در مورد این مسائل و گزینه­ های مدل سازی آنها ارائه دهم...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


سیاست پولی فریدمن و تیلور

ثبت سفارش جدید