ویرایش مقاله انگلیسی | ویرایش نیتیو مقاله ISI

ارسال سفارش ویرایش مقاله انگلیسی 

 ویرایش مقاله ISI به صورت حرفه ای و تخصصی یکی از خدمات اصلی موسسه ترجمه البرز می باشد. چنانچه مقاله ای به زبان انگلیسی نگارش كرده اید و گمان می كنید كه مقاله شما از نگارش حرفه ای برخوردار نیست، می توانید كار ویرایش مقاله انگلیسی خود را به ما بسپارید. همچنین اگر در پروسه داوری مقاله، ادیتور یا داوران مجله خواستار بهبود زبان مقاله شده اند، ویرایش مقاله توسط ویراستاران متخصص ما میتواند نظر مثبت مجله را جلب نماید. در صورتی که نیاز به گواهی ادیت داشته باشید، بدون دریافت هزینه اضافی برای شما گواهی ادیت مقاله را صادر می نماییم.

نمونه ای از مقالات چاپ شده در مجلات

سالانه مقالات زیادی توسط موسسه ترجمه البرز ویرایش می شوند. این مقالات توسط کاربران برای مجلات معتبری ارسال می گردند. در ادامه بخش کوچکی از این مقالات که در مجلات معتبر به چاپ رسیده اند را می توانید مشاهده نمایید.

 علت ویرایش مقاله انگلیسی چیست؟

چرا باید مقاله خود را ویرایش نمایید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت پس از سابمیت یک مقاله انگلیسی، یکی از بررسی های اولیه که توسط مجله به انجام می رسد بررسی سطح زبان مقاله می باشد. در ابتدا سطح نگارش مقاله توسط ادیتور مجله مورد ارزیابی قرار می گیرد.
در صورت مناسب بودن سطح نگارش، ادیتور مقاله را به داوران ارجاع داده و در غیر این صورت آن را ریجکت کرده و درخواست اصلاح زبان مقاله را می نماید. در مرحله داوری مقاله نیز ممکن است برخی از داوران در مورد زبان مقاله نظراتی داشته و خواستار بهبود  آن گردند.

ویرایش مقاله انگلیسی نیازمند ویراستاری مسلط به زبان انگلیسی و البته هم رشته با موضوع مقاله می باشد. این موضوع باعث می شود تا ادیتور بتواند مطالب مورد نظر نویسنده را درک نمایند و سپس با رعایت اصول نگارش زبان انگلیسی، تغییرات لازم در متن را بوجود آورد. بدین ترتیب در حین ویرایش مقاله، تغییرات مفهومی رخ نداده و صرفا اشکالات گرامری و نگارشی مقاله رفع شده و سطح نگارش مقاله بهبود می یابد.

بنابراین به عنوان جمع بندی می توان گفت که یکی از فاکتورهای اصلی در پذیرش یک مقاله، چگونگی نگارش آن و سطح زبان مقاله است. کم نیستند مقالاتی با یافته های علمی شگرف و مهم که به دلیل عدم نگارش درست، شانس پذیرش و چاپ را از دست می دهند.

علت ریچکت مقاله

چه مواردی در ویرایش مقاله ISI رفع می گردد؟

در سفارش ویرایش مقاله انگلیسی موارد زیر بررسی و رفع می گردند:

  •    اشتباهات گرامری مقاله رفع می شود.

  •   اشتباهات نگارشی، نشانه گذاری (Punctuation) و املائی بررسی و رفع می شوند.

  •    کاربرد صحیح زمان افعال در بخش های مختلف مقاله بررسی و ویرایش می گردد.

  •   جملات مبهم با کمک خود نویسنده مقاله بازنویسی می گرددند. بدین ترتیب که اگر جمله ای نامفهوم باشد ادیتور کامنتی برای نویسنده مقاله درج می نماید و با توضیحات نویسنده، رفع ابهام انجام گرفته و جمله بازنویسی می گردد.

  •   بکارگیری جملات بسیار بلند  و نامفهوم که یکی از نکات منفی یک مقاله علمی است، کاهش یافته و حتی المقدور به جملات مفهوم تر و روانتر تبدیل می شود.

صدور گواهی نیتیو برای ویرایش مقاله انگلیسی 

گاهی مجلات از شما میخواهند یک گواهی ادیت مقاله نیز ارسال کنید. یعنی صرفا به ادیت انجام شده اکتفا نمی کنند و لازم است همراه مقاله، یک گواهی معتبر ادیت هم بفرستید. موسسه ترجمه البرز بدون دریافت هیچ هزینه اضافی به صورت رایگان این گواهی را برای شما صادر خواهد کرد.

 بعد از اینکه کار ویرایش مقاله شما تمام شد، از صفحه کاربری خود یک درخواست صدور گواهی ادیت ثبت نمایید. ما در اسرع وقت گواهی ادیت را صادر کرده و برای شما ارسال میکنیم. نمونه ای از گواهی ادیت مقاله موسسه ترجمه البرز در ذیل آمده است.

گواهی ادیت مقاله


گارانتی دائمی برای ویرایش مقاله

با توجه به اینکه امر نگارش متن به زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری یک امر کیفی است و سلیقه شخصی هم در نحوه نظر دادن افراد تاثیر گذار است، نمی توان در مورد نظر داوران و ادیتور مجلات تضمین صددرصدی ارائه نمود، اما با توجه به تبحر بالای ویراستاران ما احتمال اینکه پس از ویرایش مقاله انگلیسی، ادیتور یا داور مقاله سطح زبان مقاله را مناسب نداند، اندک است.

با این حال،  اگر در مرحله ریوایز مقاله برخی از داوران خواستار بهبود زبان مقاله نیز باشند، بازبینی و ویرایش مجدد مقاله جهت تامین نظر داوران به صورت رایگان انجام می گیرد. تنها شرط موجود این است که متن ادیت شده توسط موسسه البرز را بدون تغییر برای مجله ارسال کرده باشید.

سفارشات ویرایش مقاله انگلیسی دارای گارانتی نامحدود بوده و این گارانتی تا زمان پذیرش مقاله محفوظ است.

بسته خدمات ویرایش مقاله ISI در موسسه البرز

در حین ارسال سفارش ویرایش مقاله در سایت موسسه ترجمه البرز با گزینه های زیر روبرو می شوید. با توجه به نیازخود، می توانید خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای کلیه خدمات مربوط به ویرایش مقاله لازم است فایل word مقاله را ارسال کنید چراکه قرار است متن ویرایش شود و باید امکان تغییر در آن وجود داشته باشد.

ویرایش مقاله: اگر تیک ویرایش مقاله را بزنید، مقاله شما از نظر گرامری و نگارشی ادیت می گردد.

پارافریز مقاله : پارافریز مقاله برای حالتی است که بخشی از مقاله کپی از منابع دیگر است. درصد مشابهت بالا موجب ریجکت مقاله خواهد شد. در این مواقع باید بخش های مشابه بازنویسی شوند. برای توضیحات بیشتر به بخش  پارافریز مقاله مراجعه فرمایید. 

بررسی سرقت ادبی : بررسی سرقت ادبی به شما نشان می دهد که درصد تشابه مقاله شما چقدر است. یک فایل pdf گزارش بررسی سرقت ادبی ارسال می گردد که در این فایل بخش های مشابه هایلایت شده اند و درصد تشابه از تک تک منابع و درصد تشابه کل اعلام می گردد. اگر فایل گزارش بررسی سرقت ادبی را دارید، دیگر نیازی به انتخاب این گزینه نیست و فایل گزارش را همراه فایل مقاله در قالب یک فایل زیپ ارسال نمایید. 

آماده سازی مقاله طبق فرمت مجله: چنانچه تمایل داشته باشید مقاله شما بر حسب فرمت مجله خاصی آماده گردد، تیک آماده سازی مقاله بر حسب فرمت مجله را بزنید. فایل دستور العمل مجله برای نویسندگان ( فرمت مجله)  و یا لینک وبسایت مجله را ارسال نمایید.  

نوع فایل های ارسال شده پس از اتمام ادیت مقاله

پس از اتمام کار ویرایش مقاله ISI، یک فایل زیپ برای شما ارسال می گردد. این فایل زیپ شامل دو فایل word است. یک فایل نسخه  ترک چنج (Track Changes ) است. در این نسخه تغییرات انجام شده توسط ادیتور مشخص است. نسخه دیگر، فایل نهایی است که کلیه تغییرات در آن اعمال و تایید شده است. نمونه ای از نسخه ترک چنج در ادامه قابل مشاهده است.

فایل ترک چنج

حفظ حریم خصوصی و امنیت مقالات 

حفظ امینت اطلاعات مقاله ارسال مشتری تضمین می گردد. با تمام ویراستاران قراردادهای لازم در اینباره منعقد شده است. موسسه ترجمه البرز دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. همچنین نماد اعتماد الکترونیکی و سایر مجوز ها در بخش انتهایی صفحه اول سایت، قابل مشاهده هستند. 

ویرایش کدام مقالات قابل انجام نیست؟ 

در موارد زیر ویرایش مقاله توصیه نمی گردد:  

1-مقاله ای که از فارسی به انگلیسی و توسط گوگل ترنسلیت ترجمه شده باشد. این متن غیرقابل ویرایش است و ادیت مشکلی حل نخواهد کرد.

2- مقاله ای که از فارسی به انگلیسی ترجمه شده است و دارای اشتباهات مفهومی و همچنین اشتباهات فروان در ترجمه اصطلاحات تخصصی می باشد. ویرایش چنین مقاله ای نیز توصیه نمی گردد و بهتر است متن مجدد از فارسی به انگلیسی ترجمه شود. در این صورت می توانید از خدمات ترجمه مقاله موسسه ما بهره جویید.

ترجمه با گوگل ترنسلیت

 

 هزینه ویرایش مقاله انگلیسی چقدر است؟  

در تعیین هزینه ویرایش مقاله ISI، ملاک تعداد لغات مقاله بوده و هزینه بر مبنای تعداد لغات محاسبه می گردد که محاسبه آن به قرار زیر است:   

هزینه ویرایش مقاله انگلیسی 250 تومان به ازای هر کلمه می باشد و به عبارت دیگر تعداد لغات مقاله ضرب در 250، میزان هزینه ویرایش مقاله شما خواهد بود.

ویرایش مقاله برای مجلات ISI و با ایمپکت فاکتور بالا

تمام مجلات انگلیسی زبان اعتبار یکسانی ندارد. یکی از شناخته ترین و قدیمی ترین شاخص های ارزیابی سطح یک مجله، ISI بودن یا نبودن آن است. چاپ مقاله در مجلات ISI دشوارتر است. اگر مجله open access هم نباشد این کار به مراتب دشوارتر می شود. غالبا ادیتور و داوران این مجلات محققان شناخته شده تر و معروفی در حوزه تحقیقاتی خود هستند. بنابراین هم در زمینه زبان مقاله و هم محتوای علمی سختگیری بیشتری دارند.
هرچقدر ایمپت فاکتور مجله بالاتر رود احتمال این سختگیری بیشتر است. اگر قصد چاپ مقاله در یک مجله ISI با ایمپکت فاکتور بالا را دارید هم باید کار علمی قابل توجه ای انجام دهید و هم باید مقاله را با نگارشی نیتیو و استاندارد آماده سازید.
در سایت ترجمه البرز ادیتورهای باتجربه ای هستند که سابقه زیادی در زمینه ویرایش نیتیو مقالات ISI دارند. بازخورد دریافتی ما از کاربران نشان می دهد مقالات متعددی در مجلات با ایمپت فاکتور 5،6،7 و بالاتر (
پس از انجام ویرایش توسط تیم ما) به چاپ رسیده اند.

منظور از ویرایش نیتیو مقاله چیست؟

در مرحله بررسی و داوری یک مقاله گاها مشاهده می شود که مجله از نویسنده می خواهد که مقاله توسط یک فرد نیتیو بازبینی شود. چنانچنه می دانیم نیتیو یعنی کسی که زبان مادری او انگلیسی ست. اما سالانه مقالات متعددی توسط محققان جهان به چاپ می رسد که اکثرا هم زبان مادری ان ها انگلیسی نیست. مثلا محققان ایرانی سالانه مقالات زیادی در مجلات معتبر به چاپ می رسانند و نیتیو هم نیستند.
بنابراین مراد از نگارش نیتیو یک مقاله لزوما این نیست که توسط یک فرد انگلیسی زبان نوشته یا نگارش شود؛ بلکه منظور این است که شخص نویسنده یا ادیتور به قدری در زبان انگلیسی مهارت داشته باشد که به مانند یک فرد نیتیو بنویسد. متاسفانه مشاهده می شود که موسساتی به بهانه ادیت مقاله توسط یک فرد انگلیسی زبان، از کاربران هزینه های گزافی دریافت می کنند که ابدا منصفانه نیست. هزینه ادیت گاها تا چند صد دلار می رسد که پرداخت آن برای محققان ایرانی ممکن نیست.
ما در سایت ترجمه البرز از ادیتورهای ایرانی استفاده می کنیم که امتحان خود را بخوبی پس داده اند. مقالات زیادی توسط این مترجمان باتجربه ادیت شده و چاپ نیز شده اند. در حالی که متن همانند یک فرد نیتیو ادیت می شود هزینه ادیت هم به مراتب پایین تر بوده و برای کاربران قابل پرداخت است.

 توجه: در سایت ترجمه تخصصی البرز به هیچ وجه ادیت محتوایی و علمی بر روی مقالات انجام نمی گیرد. چرا که اعتقاد ما بر این است که مباحث علمی مقاله می بایست تماما توسط مولف اثر به رشته تحریر درآید.



این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

راهنما ي ثبت سفارش آنلاین ترجمه ترجمه مقاله تخصصی ویرایش مقاله انگلیسی راهنماي ثبت سفارش ویرایش مقاله ISI ترجمه متن توسط مترجمان حرفه ای قیمت ترجمه متن مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی حق مالکیت معنوی دانلود مقالات ترجمه شده رایگان
نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
با سلام بنده متقاضی ویرایش نتیو انگلیسی مقاله ام هستم. کلمه ای چقدر هست و چقدر طول می کشد؟

پاسخ ها به این پیام

مدیر سایت 10:23:29 1400/11/02
با سلام. به صفحه قیمت ترجمه و ویرایش مراجعه فرمایید.
*
*
چقدر طول میکشه گواهی ویرایش صادر بشه؟

پاسخ ها به این پیام

مدیر سایت 13:23:11 1400/06/20
صدور گواهی زمان زیادی نمی برد. معمولا همان روزی که درخواست گواهی را ارسال می کنید، گواهی صادر می شود.
*
*
مقاله مندرصد تشابه بالایی داشت. خدا خیرتون بده بعد از پارافریز چاپ شد
*
*
عالیه

پاسخ ها به این پیام

محمد غلامی 23:39:08 1394/07/26
سپاس از شما

سوالات متداول ویرایش مقاله انگلیسی

مشکلات نگارشی و گرامری مقاله، اصلاح جملات نامفهوم و ارتقا سطح نگارش، اصلاح زمان افعال در مقاله، توجه به جملات معلوم و مجهول و اصلاح اشتباهات، کوتاه کردن جملات بلند.
پارافریز مقاله، بررسی سرقت ادبی، آماده سازی مقاله طبق فرمت مجله و ترجمه مقاله.
بله. تنها شرط موجود این است که ادیت انجام شده توسط موسسه البرز را تغییر نداده باشید.
ملاک تعیین قیمت ادیت مقاله، تعداد لغات مقاله شماست. جهت استعلام سریع قیمت و زمان تحویل، در وبسایت ما ثبت سفارش فرمایید.
بله. گواهی ویرایش مقاله به صورت رایگان صادر می گردد.
Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید