Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: نقش جوانان در توسعه‌ی صنعت خلاق

هدف از این مقاله شناخت کاربرد کالاهای فرهنگی در میان حوانان است. این مقاله این فرض پژوهشی را مطرح کرد که افزایش آموزش جوانان در حوزه‌ی کاربرد کالاهای فرهنگی از طریق اینترنت باعث ساخت طبقه‌ای خلاق در آینده خواهد شد.

چکیده

در حال حاضر، نسل جوان در مجاورت فرایند فناورانه و فنی سریع، رشد پیدا کرده که باعث دسترسی حتمی و مستمر به اینترنت می‌شود. استفاده‌ی ماهرانه از این دسترسی اهمیت دارد و حساس  شدن حوانان به فرهنگ، اثر زیادی روی توسعه‌ی صنعت خلاق دارد. هدف از این مقاله شناخت کاربرد کالاهای فرهنگی در میان حوانان است. این مقاله این فرض پژوهشی را مطرح کرد که افزایش آموزش جوانان در حوزه‌ی کاربرد کالاهای فرهنگی از طریق اینترنت باعث ساخت طبقه‌ای خلاق در آینده خواهد شد. توجه جوانان امروزی را باید به سمت فرصت‌های دسترسی به فرهنگ در اینترنت جلب کرد. آموزش جوانان در این حوزه باعث تشکیل طبقه‌ای خلاق و باهوش می‌شود. با این حال باید به خاطر بسپاریم که غنای محتوای وب باعث تسهیل دسترسی فرهنگی می‌شود ولی به طور همزمان می‌تواند باعث چند پارگی تجربه‌ی فرهنگی هم ‌شود.

1-مقدمه

شایان ذکر است که صنعت خلاق به وسیله‌ی طبقه‌ی خلاق ایجاد می‌شود و محصولات صنعت خلاق به وسیله‌ی اعضای این طبقه مورد استفاده قرار می‌گیرند. باید به این واقعیت توجه کرد که نسل جوان در محیطی با پیشرفت‌های فنی و فناورانه ی سریع رشد پیدا کرده که دسترسی مستمر به اینترنت را ضروری می‌دانند. بنابراین کاربرد مناسب این دسترسی برای جوانان به لحاظ فرهنگی، الهام بخش است که اثر فوق العاده ای روی توسعه‌ی صنعت خلاق دارد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " نقش جوانان در توسعه‌ی صنعت خلاق " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش جوانان در توسعه‌ی صنعت خلاق
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Management
سال انتشار
2018
کد محصول
1013515
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
330 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده علوم اقتصادی , مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




creative industry
management of creative development
Creative class

تاریخ انتشار در سایت: 2019-05-19
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید