ویرایش مقالات ISI اقتصاد

شما می توانید ویرایش مقالات ISI اقتصاد را به گروه اقتصاد دپارتمان علوم انسانی ما بسپارید.

ادیت مقالات انگلیسی رشته اقتصاد

ویرایش مقالات اقتصاد (از نظر نگارشی و گرامری) مرتبط با کلیه گرایش های رشته مجموعه علوم اقتصادی؛ شامل: علوم اقتصادی، توسعه ی اقتصادی و برنامه ریزی، برنامه ریزی سیستمهای اقتصادی و اقتصاد انرژی را به دست مترجمان و ویراستاران اقتصاد دپارتمان علوم انسانی ما بسپارید. ویرایش مقالات ISI اقتصاد بدون آگاهی از اصطلاحات و مفاهیم علمی این رشته، موجب تغییر در مفاهیم علمی مورد نظر نویسنده مقاله خواهد شد. از اینرو ما با تشكیل گروه ویراستاران و مترجمان رشته اقتصاد بر آن شدیم تا ویرایش مقالات انگلیسی اقتصاد را به طور كاملا تخصصی انجام دهیم تا مشكل عنوان شده، رخ ندهد. این گروه، از دانش آموختگان مقاطع تحصیلات تكمیلی رشته اقتصاد تشکیل شده است كه سابقه کافی در زمینه نگارش، ترجمه و ویرایش مقالات را دارند. اگر احساس می كنید كه ساختار نگارشی مقاله شما مشكل دارد یا اینكه پس از سابمیت مقاله، ادیتور ژورنال مقاله شما را به دلیل مشكلات ساختاری و نگارشی ریجكت كرده است، گروه مترجمان و ویراستاران اقتصاد ما می تواند كار ویرایش مقاله اقتصاد شما را به طور تخصصی انجام دهد.

برای ثبت سفارش ابتدا، ثبت نام كنید.

برای ترجمه مقالات ISI اقتصاد از فارسی به انگلیسی، به بخش ترجمه مقالات ISI اقتصاد مراجعه كنید و برای ترجمه متون تخصصی اقتصاد، به بخش ترجمه متون تخصصی اقتصاد رجوع كنید.

تعداد بازدید : 5807


برچسب ها: ویرایش مقالات ISI اقتصاد، ویرایش مقاله ISI اقتصاد

نتایج نظر سنجی از مشتریان




ویرایش مقاله در زمینه نظریه بازیها، ویرایش گرامری و نگارشی،





ویرایش مقاله در زمینه نظریه بازیها، ویرایش گرامری و نگارشی،





ویرایش مقاله در زمینه مالی و بانکداری، ویرایش گرامری و نگارشی،




این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم انسانی > علوم اقتصادی > خدمات رشته علوم اقتصادی > ویرایش مقالات ISI اقتصاد
ثبت سفارش جدید