Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,435,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " تجزیه و تحلیل همبستگی و اندازه گیری ریسک سیستماتیک شاخص های سهام منطقه ای، مالی و جهانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه و تحلیل همبستگی و اندازه گیری ریسک سیستماتیک شاخص های سهام منطقه ای، مالی و جهانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Physica A: Statistical Mechanics and its Applications
سال انتشار
2020
کد محصول
1014568
تعداد صفحات انگليسی
26
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,435,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هنگامی که همبستگی در بازارهای سهام بزرگتر از توسعه اصول بازار باشد، آنگاه همبستگی شبکه به تدریج به سمت ریسک سیستماتیک حرکت پیدا می­کند. سری­ های زمانی چندمتغیره حاوی اطلاعات غنی در خصوص سیستم­های پیچیده متناظر هستند. ما از شبکه پیچیده برای تجزیه و تحلیل روند توسعه بازار و ریسک سیستماتیک بالقوه، استفاده می­کنیم. بطور ویژه، از روش تبدیل سری­های زمانی چندمتغیره به شبکه­ های پیچیده جهت تجزیه و تحلیل سری­های زمانی مالی و از شاخص توپولوژیکی دینامیک اساسی جهت تجزیه و تحلیل مشخصات انتقال شبکه، جهت کشف قوانین شاخص­های سهام مختلف، استفاده می­کنیم. بر اساس دینامیک­ های شبکه، یک مدل اندازه ­گیری ریسک سیستماتیک از دیدگاه شاخص سهام منطقه ­ای، مالی و جهانی، جهت اعتبارسنجی، ایجاد می­کنیم. همچنین مدل پارامتر توپولوژیکی جهت اندازه­گیری ریسک سیستماتیک ایجاد و اثبات می­کنیم که بطور ویژه قابل استفاده است. با قراردادن مدل­های تابع بازار مختلف، به تجزیه و تحلیل همبستگی ­ها و ریسک سیستماتیک شاخص ­های سهام مختلف، می­پردازیم. معتقدیم که مدل ما می­تواند پیشنهادات معقول­تری جهت هشدار زودهنگام مؤثر در خصوص ریسک بازار ارائه کند و با تصمیمات منطقی از تنظیم­ کنندگان و سرمایه­ گذاران حمایت می­کند.

1-مقدمه

با رنسانس اقتصادی و شکوفایی بازار سهام چین، شاخص سهام به شاخص اجتماعی مهمی تبدیل شد که بطور جامع عملکرد کلی و نوسانات بازار سهام را منعکس می­کند. شاخص سهام به عنوان شاخصی برای قیمت سهام، از روندهای کلی و سطوح قیمت، تقلید می­کند. ....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


stock markets

ثبت سفارش جدید