Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,358,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " تولید ناب به سمت پایداری: یک چارچوب رابطه ای خاکستری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تولید ناب به سمت پایداری: یک چارچوب رابطه ای خاکستری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of System Dynamics Applications
سال انتشار
2021
کد محصول
1014528
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,358,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
823 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف از این مطالعه، جلب توجه محققان ناب به سوی تغییر اولویت های تکنیک های مختلف اجرا شده در وضعیت ناب و سفر 40 ساله آن در سناریوی جهانی بوده است. بطور اخص، مقاله حاضر بر اجرای تکنیک های ناب در هند تحت عنوان پایداری تمرکز دارد. مقاله بر روی سه صنعت، صنعت نساجی به نمایندگی از انقلاب صنعتی 1.0، صنعت قطعات یدکی خودرو به نمایندگی از انقلاب صنعتی 2.0، و صنعت برق / الکترونیک به نمایندگی از انقلاب صنعتی 3.0 تمرکز نموده که به ترتیب آنها را «A»، «B» و «C» نامیده و اولویت های هشت تکنیک برتر ناب در مرحله پایداری را تجزیه و تحلیل می نماید. این تکنیک ها عبارتند از Kaizen، Poke-Yoke، 5S، Kanban، Just-in-Time، Jidoka، Takt-Time و Heijunka. صنایع «A» و «C» به عنوان مهمترین تکنیک Poke-Yoke قلمداد شده و در رتبه یک قرار می گیرند در حالی که در صنعت «B» 5Sبه عنوان پرکارترین تکنیک در زمینه این صنایع ظاهر می شود.

1-مقدمه

روش و جنبه های عملیاتی تولید در جهان صنعتی با گذشت زمان تغییر یافته است. با انتقال از روش های تولید دستی به ماشین آلات و فرآیندهای جدید، اولین انقلاب صنعتی (1840-1760) سلطه و نفوذ صنایع نساجی را در سناریوی جهانی مشخص نمود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Framework
Grey Analysis
Lean
Lean Phases

ثبت سفارش جدید