ترجمه تخصصی مهندسی صنايع

گروه ترجمه البرز، ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مهندسی صنایع می باشد. ترجمه مقالات و متون تخصصی مهندسی صنایع توسط مترجمان گرایش های بهینه سازی سیستم ها، مدیریت پروژه، مدیریت نوآوری و فناوری، سیستم های مالی، آینده پژوهی، لجستیک و زنجیره تامین، و ... به انجام می رسد.

ترجمه تخصصی مهندسی صنایع

رشته مهندسی صنایع یک رشته چند منظوره است که به حوزه های مختلفی می پردازد. این رشته گرایش های متعددی دارد. این گرایش های شامل بهینه سازی سیستم ها، مدیریت پروژه، مدیریت نوآوری و فناوری، سیستم های مالی، سیستم های سلامت، آینده پژوهی، لجستیک و زنجیره تامین، و سیستم های اقتصادی و اجتماعی می گردد.
این گرایش ها متعدد و همچنین متفاوت، کار ترجمه متون تخصصی مهندسی صنایع را به امری تخصصی بدل می نماید. بدین معنا که مترجمی می بایست کار ترجمه را انجام دهد که در رشته مهندسی صنایع تحصیلات آکادمیک داشته و حداقل دارای مدرک فوق لیسانس باشد. همچنین گرایش مترجم می بایست با متن همخوانی داشته باشد. در این صورت در حین ترجمه تخصصی مهندسی صنایع، مترجم لغات تخصصی صنایع را به درستی ترجمه می کند و در انتقال مفهوم هم موفق خواهد بود.
به طور خلاصه می توان گفت که جهت انجام ترجمه صحیح از متون مهندسی صنایع، مترجم باید:

  • به زبان انگلیسی کاملا مسلط باشد.
  • به ساختار زبان فارسی و نگارش جملات استاندارد کاملا آشنا باشد.
  • در رشته صنایع تحصیل نموده باشد و بر مفاهیم پایه این رشته تسلط داشته باشد.
  • گرایش مترجم با گرایش مرتبط با متن هم خوانی داشته باشد.

 ما با برگزاری آزمون های تخصصی مترجمی در بین فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی صنایع، گروه مترجمان مهندسی صنایع را تشکیل داده ایم و تقریبا برای همه گرایش های رشته صنایع مترجم متخصص وجود دارد. ترجمه تخصصی مربوط به هر گرایش به مترجمان دانش آموخته همان گرایش سپرده می شود تا هرچه تخصصی تر انجام گرفتن ترجمه تحقق یابد. ترجمه تخصصی متون مهندسی صنایع شامل کتب، مقالات، پایانامه، کاتالوگ و سایر متون این رشته پذیرفته می گردد.

پس از ثبت نام و عضویت می توانید سفارش ترجمه خود را مطابق با راهنمای ارائه شده در بخش راهنمای ارسال سفارش ترجمه، برای ما بفرستید.

جهت آشنایی با خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی و ویرایش مقالات مهندسی صنایع، به ترتیب قسمت های ترجمه مقالات ISI صنایع و ویرایش مقالات ISI صنایع را ملاحظه فرمایید.

تعداد بازدید : 12924


برچسب ها: ترجمه تخصصی مهندسی صنايع، ترجمه تخصصی متون مهندسی صنايع


این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع > خدمات رشته مهندسی صنايع > ترجمه تخصصی مهندسی صنايع
ثبت سفارش جدید