Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اقتصادی " با موضوع " تحلیل اقتصادی توسعه‌ی پایدار شرکت‌های کشاورزی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل اقتصادی توسعه‌ی پایدار شرکت‌های کشاورزی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The 13th International IFMA Congress of Farm Mangement
سال انتشار
2002
کد محصول
1012224
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
174 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف از نگارش این مقاله، تحلیل اقتصادی تولید گیاهی مشخص در شرکت‌های کشاورزی بزرگ از نظر توسعه‌ی پایدار است. طبق نتایج این پژوهش اگر سیستم انگیزش اقتصادی از توسعه‌ی فناوری‌های دوستدار محیط زیست حمایت کند؛ می‌توان از این فناوری‌ها استفاده کرد. ویژگی این فناوری‌ها شامل هزینه‌های مستقیم اندک به همراه شاخص‌های سودآوری است. مزیت استفاده از این فناوری‌ها رسیدن به شاخص سودآوری تولید به همراه بازده متوسط است که از نظر بیش تولید مواد غذایی و به دست آوردن غذای سالم‌تر اهمیت دارد.

1-مقدمه

سودمندی برخی از فناوری‌ها در شرایط اقتصاد بازاری از طریق اصل حداکثر سودآوری، مورد تأیید قرار گرفته است. از طرف دیگر به کارگیری این اصل در مدل فعلی توسعه‌ی کشاورزی (که موفقیت قابل ملاحظه‌ای را به همراه داشته است) تهدیدهای زیست محیطی جدی را به وجود می‌آورد. این واقعیت، دولت‌های اتحادیه‌ی اروپا و سایر سازمانها مثل شورای اروپایی و سازمان همکاری و توسعه‌ی اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده و به دنبال تصمیم گیری در زمینه‌ی اصلاح سیاست کشاورزی مشترک هستند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اقتصادی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اقتصادی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Sustainable Development
Agricultural Enterprises

ثبت سفارش جدید