Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " ویژگی های شخصیتی رهبر و عملکرد شغلی کارکنان در بخش دولتی پوتراجایا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ویژگی های شخصیتی رهبر و عملکرد شغلی کارکنان در بخش دولتی پوتراجایا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2016
کد محصول
1011934
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
153 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

محیط اقتصادی ناپایدار امروز مستلزم آن است که سازمان از کارکنان پیش نگر و متعهدی برخوردار باشد که عملکرد شغلی دارای استاندارد بالایی را به نمایش می­ گذارند، تا سازمان به شکلی موفقیت آمیز بقای خود را حفظ و با رقبای دیگر رقابت نماید. عملکرد شغلی کارکنان یکی از مولفه ­های ضروری است که هر دو اهداف و روش­ها را جهت دستیابی به ماموریت سازمانی فراهم می­ کند. با توجه به این امر، رهبری اثربخش نقش بسزایی را در چگونگی پاسخ رهبران به کارکنان در محیط کار ایفا می ­کند. رهبرانی که از یک شناخت نسبت به ویژگی­های افراد برخوردارند، می­توانند از این شناخت جهت بهبود اثربخشی رهبری خود استفاده کنند و بهبود عملکرد شغلی کارکنان را بهمراه داشته باشند. یافته­ های این مطالعه آشکار ساخت که ویژگی­ های شخصیتی رهبر دارای ارتباط نزدیکی با عملکرد شغلی کارکنان هستند.

-1مقدمه

رهبری شخصی سازی شده مبتنی بر تفکر توسعه رابطه منحصربفرد توسط یک رهبر با هر گروه از کارکنان است. آن نشان می­دهد که رهبر چگونه با کارمند رفتار می­کند و کارکنان چگونه به رهبر پاسخ می­دهند، بنابراین، این تفاوت­ها ممکن است بر تعامل رهبر-پیرو تاثیر بگذارند.

تفاوت­ها در شخصیت، سبک رهبری، نگرش ها و امثالهم می­توانند اثر شگرفی بر اثربخشی رهبری بگذارند. شخصیت به مجموعه ویژگی­ های نامشهود و رویه­ هایی که پشت یک الگوی نسبتا پایدار رفتار، در پاسخ به ایده ­ها، اشیاء یا افراد در محیط قرار دارند، اشاره دارد (دافت، 2011). افراد دارای پیش زمینه ­های مختلفی هستند و از نگرش­ ها، ارزش ­ها و هنجارهای متفاوتی برخوردارند. این افراد، در حقیقت، از فرهنگ ­های متفاوتی برخوردار هستند و قطعا زمینه­ های فرهنگی خاص خود را منعکس می ­کنند. این تفاوت­ ها منجر به شخصیت­ های مختلف در افراد می­شوند که اقدامات و رفتارهای آنان را تعیین می کنند و بر تعامل رهبر-پیرو تاثیر می­ گذارند. برخی رهبران ممکن است از یک شخصیت قوی یا ضعیف برخوردار باشند که این امر بر عملکرد سایر کارکنان تاثیر می ­گذارد و شیوه کار سازمان را تعیین خواهد کرد (آلکاتانی و همکاران، 2011). بنابراین، همانطور که تحقیقات اخیر نشان داده ­اند، منطقی است که انتظار داشته باشیم، ویژگی­ های شخصیتی رهبران بر ارزش­ ها و نگرش ­های فردی تاثیر بگذارند (الور و مرادیان، 2003)…

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Leader's personality traits
employee job performance
public sector

ثبت سفارش جدید