Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " استفاده از مدل انتخاب عرضه کننده کالای کپارچه، تابع افت تاگوچی، TOPSIS و برنامه نویسی هدف معیار‌‏های چندگانه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از مدل انتخاب عرضه کننده کالای کپارچه، تابع افت تاگوچی، TOPSIS و برنامه نویسی هدف معیار‌‏های چندگانه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
J Intell Manuf
سال انتشار
2013
کد محصول
1011662
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
393 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بعضی از عوامل کلیدی که بر انتخاب عرضه کننده کالا تاثیر می‏گذارند عبارتند از: قیمت، کیفیت، تحویل کالا، رضایت و درجه ضمانت. در این مقاله به ادامه مطالعات قبلی مربوط به انتخاب یک عرضه کننده مناسب می‏پردازیم. در این تحقیق ما از روش یکپارچه استفاده می‏کنیم که موضوعاتی مانند تابع افت تاگوچی، تکنیک برتری سفارش به واسطه شباهتی که به راه حل ایده‏آل یعنی TOPSIS دارد و برنامه نویسی هدف معیارهای چندگانه را در نظر می‏گیرد. مدل کاربردی درسه فاز اجرا خواهد شد: در فاز اول، افت های کیفیتی با استفاده ازتابع افت تاگوچی شناسایی می‏گردند. در فاز دوم عوامل مناسب از طریق وزن های مختلف TOPSIS شناسایی خواهند شد و در فاز سوم، مدل برنامه نویسی هدف برای شناسایی بهترین عرضه کننده کالا، تابع افت و وزنها به کار می‏رود. هدف از این مقاله، یکپارچه سازی سطوح معیاری مختلف برای انتخاب بهترین عرضه کننده کالامی‏باشد. بعد از انجام مطالعه، نتایج به دست آمده با نتایج آنالیز پوشش داده ای (DEA)مقایسه می‏شوند.

1-مقدمه

در هر کدام از محیط های صنعتی تدارکات و کارپردازی به عنوان یکی ازفعالیت های حیاتی محسوب می‏شود. با افزایش سطح منبع یابی از خارج، مدیران سازمان باید بیشترین توجه خود را به انتخاب عرضه کننده کالا و ارزیابی آن معطوف نمایند. ارزیابی عملکرد شرکت‏های عرضه کننده کالارا می‏توان به عنوان یکی از مهمترین شاخص بحرانی تلقی نمود. تاکنون تحقیقات زیادی در مورد ارزیابی عرضه‏کننده، عوامل و روشهای کاربردی انجام شده است. بعد از ارزیابی بحرانی عرضه کننده‏ ها، انتخاب نهایی اتفاق می‏افتد.به همین دلیل معیارهای مورد نیاز باید با دقت انتخاب گردند و این مسئله تا حد زیادی به مسئله تحت مطالعه بستگی دارد. انتخاب عرضه کننده برای هر گونه فعالیت تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است جایی‏ که می‏توان عرضه کننده‏ ها را برای بهبود فرایندهای تجاری یکپارچه سازی کرد. ارتباط با عرضه کننده ممکن است از زمان ارزیابی، انتخاب، توسعه و توانمندسازی آنها شروع شود. در این تحقیق روش یکپارچه سازی برای انتخاب عرضه کننده مناسب و تحقق پیش نیازهای تجاری یعنی بسط و توسعه مدل لیائو و کائو(2010)پیشنهاد می‏شود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید