Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مدل شایستگی های مدیر پروژه در صنعت ساخت و ساز در لهستان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل شایستگی های مدیر پروژه در صنعت ساخت و ساز در لهستان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
سال انتشار
2017
کد محصول
1011276
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
751 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The aim of this study is to create a model of construction project managers’ competencies in Poland. The model includes factors related to the project manager's attributes. The created model can serve as a reference in the development of an integrated approach to the management of construction projects in Poland. Using the proposed approach, the process of construction project management can be customized

چکیده

هدف این پژوهش ایجاد یک مدل از شایستگی های مدیر پروژه در عرصه ساخت و ساز در کشور لهستان است. این مدل شامل عوامل مرتبط با ویژگی های مدیر پروژه است. مدل ایجاد شده می تواند به عنوان یک مرجع در توسعه و پیشرفت یک رویکرد یکپارچه مدیریتی در پروژه های ساخت و ساز در کشور لهستان در نظر گرفته شود. با استفاده از رویکرد مطرح شده، روند مدیریت پروژه های ساخت و ساز نیز می تواند شخصی سازی شود.

1-مقدمه

پیشرفت در تعدادی  از فعالیت های کسب و کاری منعکس شده در نتایج پروژه باعث افزایش علاقه همه به مسائل مرتبط با مدیریت پروژه شده است. مدیریت یک پروژه تیمی به صورت قابل توجهی نسبت به مدیریت یک گروه از کارمندان متفاوت است. این  تفاوت عمدتا به دلیل ماهیت پروژه و طیف وسیع وظایف مدیر پروژه است. پروژه ها به شدت بر مبنای نتایج ، هزینه و محدودیت های زمانی قضاوت  و بوسیله محیط پیاده سازی شان محدود می شوند. در نتیجه، مجموعه ای از فعالیت های مدیر پروژه عبارت است از انگیزه دادن، زمان، هزینه، محدوده  پیاده سازی پروژه، مدیریت کیفیت و وظایف مختلف اداری. گادیس شایستگی های مدیر پروژه به صورت زیر تعریف کرده است: توانایی اتخاذ رویکرد های متفاوت نسبت به توابع مدیریتی کلاسیک، توانایی به اتمام رساندن وظایف شغلی در یک زمان خاص و با یک اطلاعات خاص در مراحل اولیه پروژه و توانایی ریسک پذیری که باید بر مبنای آن اختیارات را به زیر دستان تفویض کرد همچنین مهارت برنامه ریزی،جلوگیری از بحران، فروش و بازخرید پروژه، قدرت عمل کردن به عنوان یک جلودار و همچنین داشتن مهارت های ارتباطی و توانایی تولید محرک های ضروری و نیروی محرکه برای سوق دادن پروژه به سمت موفقیت....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید