مهندسی صنايع

رشته مهندسی صنایع

 با پیشرفت سریع علوم و پیچیدگی روز افزون آن، بالطبع سیستم های تولیدی و خدماتی نیز گسترش یافته است؛ در نتیجه اداره صحیح و مناسب اینگونه واحدها به صورت سیستماتیك، مستلزم بكارگیری تكنیك های علمی و پیشرفته می باشد. "آیا این بهترین روش است؟" این سؤالی است که فکر یک مهندس صنایع را دائماً به خود مشغول می‌کند تا به این وسیله بهترین راه را برای تولید محصول و حل مسائل و مشکلات یک واحد صنعتی یا خدماتی پیدا کند. در واقع فارغ‌التحصیل این رشته تلاش می‌کند تا با یک نگرش سازمان یافته‌، مسائل‌ و مشکلات‌ کارخانه‌ را تحلیل‌ کرده‌ و به‌ گونه‌ای‌ عمل‌ کند که‌ با حداقل‌ ورودی‌ مواد، حداکثر خروجی‌ را داشته‌ باشد. زیرا امکان دارد که‌ طراحان‌ یک‌ واحد صنعتی‌ وقتی‌ مشغول‌ طراحی‌ می‌شوند به مسائل‌ اقتصادی‌، افزایش‌ بهره‌وری‌ و سایر مسائل‌ توجه کافی نداشته باشند، اما یک‌ مهندس‌ صنایع‌ هنگام‌ برنامه‌ریزی‌ برای‌ اداره‌ کارخانه‌ای‌ که‌ دارای‌ کارگران‌ زیاد و ماشین‌ آلات‌ بسیار است‌، برای‌ مثال‌ به‌ این‌ مسأله‌ توجه‌ می‌کند که‌ چگونه‌ می‌توان‌ بیکاری‌ ماشین‌آلات‌ را به‌ حداقل‌ رساند و از نیروی‌ انسانی‌ نیز بهترین‌ استفاده‌ را کرد و در ضمن‌ محصول‌ کارخانه‌ کمترین‌ ضایعات‌ را داشته‌ و نگهداری‌ و تعمیرات‌ ماشین‌آلات‌ نیز به‌ بهترین‌ نحو انجام‌ بگیرد. این‌ رشته‌ در دوره‌ کارشناسی‌ دارای‌ چهار گرایش‌ تولید صنعتی‌ ، تحلیل‌ سیستم‌ها، تکنولوژی‌ صنعتی‌ و ایمنی‌ صنعتی‌ است‌. در سطح مقاطع تحصیلات تكمیلی این رشته شامل گرایش های مهندسی صنایع، مهندسی مالی، مدیریت نو و فناوری، مهندسی لجستسك و زنجیره تامین، مدیریت سیستم و بهره وری، مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی و مهندسی آینده پژوهی می باشد.

گروه صنایع دپارتمان فنی و مهندسی ما در جهت ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید رشته مهندسی صنایع تشكیل یافته است. شما دانشجویان و اساتید گرامی تمامی گرایش های صنایع می توانید خدمات ترجمه متون تخصصی صنایع، ترجمه مقالات ISI صنایع و ویرایش مقاله ISI صنایع را به گروه مترجمان صنایع ما بسپارید. ما با تشكیل گروهی از فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تكمیلی گرایش های مختلف صنایع، امكان ارائه خدمات ذكر شده را با كیفیت عالی فراهم كرده ایم. قطعا خدمات ترجمه متون تخصصی صنایع، ترجمه مقالات ISI صنایع و ویرایش مقالات ISI صنایع باید توسط متخصصان رشته مهندسی صنایع انجام گیرد. ما این امكان را برای شما دانشجویان و اساتید رشته مهندسی صنایع فراهم كرده ایم تا ترجمه متون تخصصی صنایع، ترجمه مقالات ISI صنایع و ویرایش مقاله ISI صنایع را با كیفیت مطلوب و به طور كاملا تخصصی انجام دهید. امید است كه خدمات گروه صنایع ما مورد توجه جامعه دانشگاهی رشته مهندسی صنایع قرار بگیرد.  

همچنین امکان دانلود مقالات ترجمه شده مهندسی صنایع، پروژه های رشته مهندسی صنایع، مقالات فارسی مهندسی صنایع، تحقیق های مرتبط با رشته مهندسی صنایع و کتاب ها و جزوات رشته مهندسی صنایع میسر است.


تعداد بازدید : 114520


نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
بسیار بسیار ممنون و سپاسگزارم.

Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان فنی و مهندسی > مهندسی صنايع
ثبت سفارش جدید