راهنمای دانلود مقاله ترجمه شده سایت ترجمه البرز

در این متن نحوه یافتن و دانلود مقالات ترجمه شده را در سایت ترجمه البرز توضییح می دهیم. دانلود مقالات ترجمه شده


راهنمای دانلود مقاله ترجمه شده

موسسه ترجمه البرز در سایت خود بخشی به نام "بانک مقالات ترجمه شده" دارد. این بانک شامل مقالات ترجمه شده ای ست که کاربران سایت مالکیت معنوی ترجمه را در قبال گرفتن تخفیف، واگذار کرده اند. همچنین مقالات ترجمه شده ای که کاربران ارسال کنند نیز در این بخش قرار داده میشود. این بخش برای این بوجود آمده است که مقالاتی که ترجمه شده اند، مجدد ترجمه نشوند. در ادامه نحوه یافتن و دانلود مقالات ترجمه شده را شرح می دهیم.

مشاهده لیست مقالات ترجمه شده به تفکیک رشته

برای دیدن مقالات ترجمه شده مورد نظر خود به بخش بانک مقالات ترجمه شده مراجعه فرمایید. در بخش یاد شده کلیه رشته های دانشگاهی را ملاحظه می فرمایید. چنانچه روی هر رشته کلیک نمایید لیست مقالات ترجمه شده آن رشته را خواهید دید. برای دسترسی ساده تر شما به مقالات را بر حسب سال انتشار و همچنین موضوع جدا کرده ایم. در ستون سمت راست صفحه مربوط به مقالات هر رشته، می توانید این تفکیک را مشاهده کنید. اگر از موبایل و تبلت برای دیدن صفحه یاد شده استفاده نمایید، تفکیک بر حسب سال و موضوع در انتهای صفحه قابل مشاهده خواهد بود.

یافتن مقاله ترجمه شده با استفاده از ابزار جستجوی پیشرفته

علاوه بر روشی که در بالا ذکر کردیم یک روش سریع تر نیز برای یافتن مقاله وجود دارد. این روش استفاده از ابزار جستجوی پیشرفته مقالات سایت ترجمه البرز می باشد. در این ابزار جستجو، گزینه هایی برای محدود کردن نتایج جستجو نیز وجود دارد. همچنین لزومی ندارد حتما جستجوی خود را به زبان انگلیسی انجام دهید و می توانید عبارت خود را به صورت فارسی تایپ نموده و جستجو کنید تا مقالات مرتبط با موضوع خود را ببینید.

سنجش کیفیت ترجمه و راهنمای خرید مقاله ترجمه شده

برای اینکه بتوانید کیفیت ترجمه را قبل از خرید ارزیابی کنید ما ترجمه بخش چکیده و یک بخشی از مقدمه هر یک از مقالات را در سایت قرار داده ایم تا با دیدن و مطالعه متن کیفیت ترجمه را ارزیابی کنید. همچنین برای اینکه قسمت های مقاله را مشاهده کنید، قبل از خرید ترجمه می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود کنید تا ببیند مقاله از چه بخش هایی تشکیل شده است.

راهنمای پرداخت هزینه و دانلود ترجمه مقالات

پس از انتخاب مقاله و ورود به صفحه مقاله مورد نظر خود، برای اینکه ترجمه مقاله را خریداری نمایید روی عبارت "جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید" کلیک کرده و به درگاه بانکی متصل شده و هزینه را به صورت آنلاین واریز می نمایید. پس از واریز هزینه انتقال از سایت بانک به سایت البرز انجام شده و لینک دانلود ظاهر می گردد با کلیک بر روی ان می توانید ترجمه مقاله را که به صورت فایل word می باشد را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود مقاله به ایمیل شما نیز ارسال می گردد و این لینک دانلود تا یک هفته معتبر بوده و در طی این یک هفته ترجمه مقاله قابل دانلود خواهد بود.


تعداد بازدید : 975

نظرتان در مورد این وبلاگ چیست؟

Skip Navigation Links صفحه اصلی > وبلاگ موسسه ترجمه البرز > فناوری و نوآوری > خودکار با طرح چمن > راهنمای دانلود مقاله ترجمه شده سایت ترجمه البرز
ثبت سفارش جدید