Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: استفاده از بازاریابی اجتماعی برای تشویق مادران نوجوان به شیر دادن نوزادان

هدف این مقاله ارائه ی یک گزارش تحقیقاتی در مورد نقش احتمالی بازاریابی اجتماعی در تشویق مادران نوجوان به شیردهی است.

چکیده

هدف: هدف این مقاله ارائه­ ی یک گزارش تحقیقاتی در مورد نقش احتمالی بازاریابی اجتماعی در تشویق مادران نوجوان به شیردهی است. مادران نوجوان در انگلستان، به نوزادان خود کم شیر می­دهند و روش­های سنتی بهداشت و درمان، برای آموزش آنها موثر نبوده است. هدف این مقاله ارائه یک گزارش اکتشافی عمیق و کیفی در مورد استفاده از بازاریابی اجتماعی برای حل این مشکل است.

طراحی/ روش­شناسی/ رویکرد: در اینجا مصاحبه ­های کیفی که در سال 2009 با 58 نوجوان باردار و مادر جوان انجام شده است، به ­منظور بررسی تأثیرگذاری آنها بر روی تصمیمات تغذیه ­ای و تأثیرگذاری بازاریابی اجتماعی بر روی تصمیمات تغذیه­ ای، مورد بررسی قرار گرفته است. نظریه ­ی رفتارِ برنامه ­ریزی شده (TPB) به ­عنوان مناسب­ترین چارچوب برای توضیح اثرات عمده­ ی تغذیه­ ی نوزاد با شیر مادر شناخته می­شود. این نظریه برای ایجاد راه ­حلی ارائه شده بود که سه اولویتِ راهبردیِ بازاریابی اجتماعی را بر اساس سه مولفه­ ی TPB برجسته می­کرد: تغییر نگرش، تغییر هنجارهای اجتماعی و افزایش اعتماد به نفس.

یافته­ ها: مزایای مربوط به سلامت تغذیه با شیر مادر در اینجا مورد بحث قرار نگرفته است، اما هیچ­یک از این مادران، در این گروه سنی، انگیزه­ ی قوی برای شیردهی نداشتند. در اینجا مزایای شخصی که مربوط به مادر می­باشند، مورد بررسی قرار گرفته است، تاثیر برخی از این مزایا در تغذیه نوزاد با شیر مادر امیدوارکننده ­تر است و تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده در قبل و بعد از زایمان بر روی این مورد حیاتی است. در نهایت، تصویر عمومیِ تغذیه با شیر مادر اغلب منفی بوده است، زیرا فقدان پذیرش تغذیه با شیر مادر در مکان­های عمومی (از سوی جامعه)، به عنوان مانعی برای ادامه ­ این اقدام محسوب می­شود.

اصالت/ ارزش: این مقاله، بینش تجربیِ این گروه از مادران جوان را ارائه می­دهد و یافته­ های آن با اعتماد به تامین مالی هزینه­ های تحقیق، برای کمک به طراحی مجدد یک مسیر بالینی، به اشتراک گذاشته شده است. راه­حل مبتنی بر بازاریابی اجتماعی، به­ صورت مستقل برای این موضوع پیشنهاد شده است؛ با این هدف که در بلند مدت، تغذیه با شیر مادر به­ عنوان یک پیش­فرض اجتماعیِ عمومی محسوب شود.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " استفاده از بازاریابی اجتماعی برای تشویق مادران نوجوان به شیر دادن نوزادان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از بازاریابی اجتماعی برای تشویق مادران نوجوان به شیر دادن نوزادان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Social Marketing
سال انتشار
2013
کد محصول
1013695
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
873 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1314500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Social marketing
Young adults
Individual behaviour
Breastfeeding

تاریخ انتشار در سایت: 2019-06-28
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید