Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک /

عنوان ترجمه شده مقاله: مدل های فنداسیون الاستیک و ویسکوالاستیک

ترجمه فارسی مقاله درباره : مدل های فنداسیون الاستیک و ویسکوالاستیک، آماده دانلود است.

چکیده

این مقاله دربردارنده ­ی پژوهش مهمی در ارتباط با برخی مدل­ های فنداسیون و نیز توسعه­ ی هرچه بیشتر برخی ایده­ های دخیل در آن است. اثبات می­شود که فنداسیون پاسترناک یک مدل مکانیکی برای فنداسیون به اصطلاح "تعمیم ­یافته" است. همچنین نشان دادیم که کرنل برای فنداسیون پاسترناک در تنش صفحه­ ای یا کرنش صفحه­ ای با کرنل نمایی ویگارت یکسان بوده و برای مورد سه بعدی، یک تابع بسل اصلاح ­شده است. معلوم شد که حل ­ناپذیری مسأله­ ی تیر محدود یا صفحه­ ی واقع بر روی یک فنداسیون پیوسته مطرح ­شده توسط ویگارت که بعدها توسط فلانز تحلیل شد، درست نیست، و مسائل از این دست برای هرگونه توزیع بار مجاز در نظریه­ ی صفحه­ ی کلاسیک قابل ­حل است. در کل این مقاله، تأکید بر فرمولاسیون ریاضی مناسب مسائل فیزیکی مورد بررسی است.

1-مقدمه

در سالیان اخیر، پیشرفت موتورهای موشک سوخت جامد، افزایش استفاده از فیلامان­ های نرم در سازه­ های هوافضا و فعالیت­های ساختمانی در نواحی سرد، موجب افزایش نیاز به راه­ ح­ل هایی برای مسائل مختلف تیرها، ورقه­ ها و پوسته ­های با تکیه ­گاه پیوسته در محیط الاستیک و ویسکوالاستیک شده است. رویکرد معمول برای فرمول­بندی این مسائل بر گنجاندن عکس ­العمل فنداسیون در معادله ­ی دیفرانسیل متناظر تیر، ورقه یا پوسته مبتنی است. فنداسیون اغلب محیطی نسبتاً پیچیده است؛ برای نمونه ماده ­ی همبند سوخت لاستیک ­مانند، برف، یا خاک ریزدانه. اما از آنجاکه در این مقاله بر عکس ­العمل فنداسیون در ناحیه ­ی تماس و نه تنش­ ها و جابجایی­ های درون ماده ­ی فنداسیون تمرکز داریم، این مسأله به یافتن عبارت ریاضی نسبتاً ساده ­ای تقلیل می­ یابد که پاسخ فنداسیون در ناحیه­ ی تماس را با دقت قابل قبولی نمایش می­دهد...


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " مدل های فنداسیون الاستیک و ویسکوالاستیک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل های فنداسیون الاستیک و ویسکوالاستیک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Applied Mechanics
سال انتشار
1964
کد محصول
1012771
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مهندسی مکانیک , مهندسی هوافضا را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Viscoelastic Foundation

تاریخ انتشار در سایت: 2018-07-01
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید