Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده پزشكی /

عنوان ترجمه شده مقاله: اثرات پیاده رویِ آبی با استفاده از واکر بربیماران دارای سکته ی مغزی مزمن

در این مقاله، ما فایده ی ورزش پیاده روی در آب را با کمک واکر برای بیمارانِ دارای سکته ی مغزی مزمن، بررسی کرده ایم. ما همچنین اثرات روانشناختی را بر آزمودنیِ مورد مطالعه و مراقب اولیه قبل و بعد از ورزش پیاده روی درآب، آزمایش نموده ایم. در این تحقیق، تغییرات در فعالیت های روزمره (ADL) و عملکرد فیزیکی قبل و بعد از مداخله ی درمانی نیز در بحث، گنجانده شده اند.

چکیده

هدف: هدف از این تحقیق بررسیِ استفاده از ورزش پیاده روی با استفاده از یک واکر برای بیماران مبتلا به سکته ی مغزی مزمن می باشد. ما همچنین اثرات روانی بر روی آزمودنیِ موردِ مطالعه و مراقب اولیه  قبل و بعد از ورزش پیاده روی را بررسی کردیم. آزمودنی و روش ها : آزمودنی یک مرد 60 ساله با فلج دوطرفه پس از یک حادثه ی مغزی عروقی بود. نمره ی کل ِارزشیابی Fugl Meyer (FMA) ،116 در سمت راست و 115 در سمت چپ بود. مداخله ی درمانی ترکیبی از ورزش آبی و پیاده روی در خشکی بود. یک واکرِ یوشکل هم برای آب و هم خشکی مورد استفاده قرارگرفت. مسافت پیاده رویِ پیوسته، مقیاسی برای ارزشیابیِ توانایی راه رفتن در خشکی بود. اثرات روانشناختی بر روی آزمودنی ِ مورد مطالعه و مراقب اولیه با استفاده از پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت. نتایج : در پیاده روی آبی، متوسطِ ​​زمان پیمودنِ مسافت 5 متر، افزایشی را  درنتیجه ی مداخله ی درمانی  پس از دو ماه، نشان داد. پس ازترکیبِ پیاده رویِ آبی با پیاده روی درخشکی، مسافت ِپیوسته ی پیاده روی نیز یک روند طولانی مدت را نشان می داد. در بررسی ِ بعمل آمده دررابطه با مراقبین اصلی، پیشرفت هایی مشاهده گردید.

نتیجه گیری : تمرین پیاده روی در آب با استفاده از یک واکر باعث افزایش انگیزه در یک بیمار سکته ی مغزی مزمن شده که منجر به بهبودِ توانایی پیاده روی همراه با تاثیر روانشناختیِ مثبت برشرکت کننده و مراقبِ خانواده می گردد.

1-مقدمه

شش ماه پس از یک سکته ی مغزی، بیش از 30٪ از بازماندگان قادر به راه رفتن به طور مستقل نمی باشند.گزارش شده است که یک برنامه ی ورزشیِ پیاده روی پس از سکته ی مغزی درتوانبخشی مؤثر است. برخی مطالعات گزارش نموده اند که آب درمانی برای بیمارانِ سکته ی مغزی موجبِ تحریک حرکتی و حسی شده و می تواند تعادل ایستا و پویا را بهبود بخشد. پیاده روی با تردمیل آبی می تواند برای آموزش کار خاص و همچنین به عنوان ورزش آبی  برای بهبود راه رفتن بعد از سکته مورد استفاده قرارگیرد. با این حال، تردمیل آبی به راحتی در دسترس نبوده و مقرون به صرفه نیست....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید. 


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " اثرات پیاده رویِ آبی با استفاده از واکر بربیماران دارای سکته ی مغزی مزمن " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثرات پیاده رویِ آبی با استفاده از واکر بربیماران دارای سکته ی مغزی مزمن
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Journal of Physical Therapy Science
سال انتشار
2017
کد محصول
1012674
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
408 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده پزشكی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده پزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Aquatic walking with a walker
Bilateral paralysis
Psychological benefit

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-24
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید