Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی شهرسازی /

عنوان ترجمه شده مقاله: باز نگری مکان های دست سوم: طراحی معاصر با استفاده از تکنولوژی

این مقاله دارای ساختار زیر می باشد: پس از خلاصه سازی مطالعات مشابه انجام شده در زمینه مکانهای دست سوم، زمینه مطالعاتی انجام شده در مورد ICT ها که ما را برای بازاندیشی در مشخصات ارائه شده توسط اولدنبرگ ترغیب کرد، تعریف می کنیم. سپس مشخصات اولدنبرگ را بازبینی کرده و تغییرات پیشنهادی برای تعریف های وی را مورد بحث قرار می دهیم. در انتها، بخشهای کوچک طراحی برای ICT های جدید را ارائه کرده و چگونگی ایجاد تغییر در ایده مکانهای دست سوم توسط ICT ها را بطور مختصر بیان کرده و نتیجه گیری می کنیم.

چکیده

مشخصات تعریف شده توسط اولدنبرگ (Oldenburg) برای مکان های دست سوم (پاتوق ها)، تقریبا سه دهه پیش پایه گذاری شد. برای فهمیدن اینکه آیا این ویژگیها همچنان قابل اتکا هستند یا خیر و اینگه چگونه ICT ها ایده پاتوق ها را تغییر داده اند، نگاهی به روش ها و نتایج بدست آمده در 9 مکان دست سوم در پاریس انداخته ایم. یافته های این بررسی نشان می دهند که اغلب ویژگی ها تغییر کرده اند و همچنین سه مشخصه ار ترکیب جنبه های فیزیکی و مجازی حاصل شده اند. همچنین مفاهیمی را برای ICT ها تهیه کرده ایم که به محققینی که در جوامع انفورماتیک کار می کنند و همچنین طراحان شهری در شبیه سازی و پشتیبانی از مشخصات مکان های دست سوم، کمک می کنند، بنابراین موجب تقویت جوامعی می شوند که آنها را به کار می گیرند.

-1مقدمه

کافی شاپ ها، بارها و آرایشگاه ها، تعدادی از مکان های دست سوم(پاتوق ها) هستند که توسط Ray Oldenburg در 1989، نام گرفته اند. با توجه به این نام گذاری، این مکان ها نه محل کار و نه محل زندگی هستند بلکه محل هایی برای اجتماعات محلی و بحث در مورد موضوعات مختلف ( برای مثال شرایط سیاسی کنونی، افزایش قیمت ها در فروشگاه مواد غذایی محلی، یا آخرین نتایج مسابقات ) می باشند همچنین در آنها، زندگی اجتماعی، آشکار می شود. همان طور که اولدنبرگ بیان می کند، مکان های دست سوم، دارای مشخصات سطح پایین، خنثی، فراگیر، قابل دسترسی، انطباق، سرشار از موضوعات معمول، محاوره ای و سرزنده، هستند… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " معماری " با موضوع " باز نگری مکان های دست سوم: طراحی معاصر با استفاده از تکنولوژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
باز نگری مکان های دست سوم: طراحی معاصر با استفاده از تکنولوژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Journal of Community Informatics
سال انتشار
2014
کد محصول
1012525
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده معماری , مهندسی شهرسازی را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 1265000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده معماری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Community Information

تاریخ انتشار در سایت: 2018-06-18
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله معماری در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید