Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: استفاده از مدیریت عملکرد برای پیروزی در جنگ استعداد

سرمایه انسانی یک منبع مهم رقابت، پایداری و بقا سازماني است. در حالی که منابع حیاتی معین - نظير سرمایه های مالی و فن آوری - گسترده تر شده و به راحتی قابل حصول اند کمبود مشخص كاركنان برتر در همه سازمان ها و تمامي صنایع ديده مي شود

چکیده

جنگ استعداد یک واقعیت 21 قرن است که به موجب آن سازمان های مختلف در تمامی صنایع برای استخدام و حفظ سرمایه هاي کمیاب انسانی با هم رقابت می کنند. جنگ استعداد وحشیانه است زيرا معدود افرادی در هر صنعت هستند که سرمایه انسانی سرآمد تلقی شده و تعداد آنها برای عملکرد کافی نیست، این كاركنان مقدار زیادی درآمد، سود و موفقیت کلی برای سازمان هایشان به همراه می آورند. ما در این بخش از عملکرد انسانی ماهیت نبرد استعداد و دلیل اهمیت پیروزی در آن برای رقابت سازمانی، پایداری و بقا را توصیف می کنیم. همچنین بحث می کنیم که چگونه اجرای یک سیستم مدیریت عملکرد می تواند با حفظ این كاركنان مطلوب به پیروزی سازمان ها در جنگ استعداد کمک کند. به خصوص توصیه های مبتنی بر تحقیق ذیل را جهت استفاده از مدیریت عملکرد ارائه می نماييم: (1) ایجاد و حفظ برنامه های توسعه فردی، (2) اطمینان از این که کار چالشی، جالب و معنی دار است، (3) ارائه فرصت های پیشرفت روشن و آشکار و (4) اجرای پاداش های احتمالی. پیاده سازی این توصیه ها می تواند مدیریت عملکرد را به یک ابزار موثر برای حفظ استعداد عالی تبدیل کند و رقبا را از سرقت یک منبع بسیار مهم مزیت رقابتی باز دارد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " استفاده از مدیریت عملکرد برای پیروزی در جنگ استعداد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از مدیریت عملکرد برای پیروزی در جنگ استعداد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Business Horizons
سال انتشار
2012
کد محصول
1012384
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
557 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 968000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید