Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مهندسی برق /

دانلود مقاله ترجمه شده رایگان درباره مدیریت کیفیت توان در نیوزیلند

نیوزیلند (NZ) یکی از جالب ترین کشورها برای مطالعه کیفیت توان (PQ) و خصوصا هارمونیک هاست، زیرا یک کشور جزیره ای کوچک می باشد که بخش بزرگی از برق تولید شده آن، یکسوسازی را تجربه می کند.
 
توضیح : چکیده این مقاله ترجمه نشده است.
 
Abstract

Power quality (PQ) is a major concern in the relatively small island electrical network of New Zealand. The potential influx of new technologies, such as electric vehicles, heat-pumps, light-emitting diode lighting, etc., could potentially cause electromagnetic-compatibility problems in the future. To manage the PQ into the future, a government-funded project entitled Power Quality (PQ) in Future Electricity Networks (NZ) was instigated. This project was co-funded by the Electricity Engineers' Association of NZ (EEA) and the main deliverable was PQ guidelines that EEA members could adopt in their grid connection codes. Other objectives were to influence device standards and identify mitigation techniques. This paper gives an overview of this project and presents some key findings

مقدمه

نیوزیلند (NZ) یکی از جالب ترین کشورها برای مطالعه کیفیت توان (PQ) و خصوصا هارمونیک هاست، زیرا یک کشور جزیره ای کوچک می باشد که بخش بزرگی از برق تولید شده آن، یکسوسازی را تجربه می کند. در حقیقت، تنها دو مورد از بارها (کوره ذوب آلومینیوم Tiwai و لینک HVDC)، تا % 28 تولید پیک کشور را تشکیل می دهند. این مسأله منجر به مشکلات هارمونیکی مستندی از اواسط دهه 1960 شده است. به علاوه، چالش عملکرد قابل اطمینان کنترل ریپل (که در تمام نیوزیلند به کار می رود) در حضور سطوح اختلال پیش زمینه ای همیشه وجود داشته است.

با بروز رسانی تجهیزات با استفاده از الکترونیک قدرت، تعداد فزاینده ای از بارهای صنعتی، غیر خطی شده اند و هارمونیک تولید می کنند. به علت اهمیت PQ و نگرانی درباره تأثیر احتمالی فن آوری های جدید (مانند استفاده گسترده از فتوولتائیک (PV) و خودروهای الکتریکی)، یک پروژه سه سال آغاز شد. این پروژه به طور مشترک توسط دولت NZ از طریق FRST و انجمن مهندسان برق (EEA) حمایت می شود.

این مقاله، مروری از این پروژه را که برای مدیریت سطوح PQ در آینده و بخصوص با چالش های فن آوری های جدید طراحی شده است، ارائه می کند. جزئیات چگونگی انجام این پروژه و دستاوردهای کلیدی آن ارائه شده اند.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدیریت کیفیت توان در نیوزیلند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید اصل مقاله و ترجمه فارسی آن را به صورت رایگان دانلود نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت کیفیت توان در نیوزیلند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Delivery
سال انتشار
2016
کد محصول
1010677
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقالات ترجمه شده رایگان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده رایگان مهندسی برق را مشاهده کنید.
برای اطلاع از مقالات ترجمه شده رایگان جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید

این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Harmonics
power quality (PQ)
regulations

تاریخ انتشار در سایت: 2017-06-12
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقالات ترجمه شده رایگان چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
عالی
*
*
من نميتونم مقالات رو unzip كنم ممكنه راهنماييم كنيد باتشكر

پاسخ ها به این پیام

مدیر سایت 07:29:47 1399/02/07
پسورد کلیه فایل های زیپ سایت:
www.ir-translate.com

ثبت سفارش جدید