Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده زيست شناسی /

آغازگرهای تازه توسعه یافته برای تشخیص مایکوباکتریوم avium زیرگونه های para tuberculosis

تشخیص مایکوباکتریوم، مقاله زیست شناسی با ترجمه رایگان

توضیح: مقاله پیست حاوی یک مقاله زیست شناسی به همراه ترجمه فارسی است که می توانید این مقاله زیست شناسی را به طور رایگان دانلود کنید. مقاله انگلیسی به فرمت Pdf و ترجمه آن به فرمت word می باشد. امید که این مقاله زیست شناسی با ترجمه فارسی مفید واقع گردد. در ادامه ترجمه بخشی این مقاله آمده است.

چکیده
انتشار کنندگان وجود IS900 توالی را در مایکو مایکوباکتریوم مختلف از  avium گونه های(map )paratuberculosis  گزارش دادند   . آغازگرهای مورد استفاده برای تشخیص   map  IS900 ، این توالی را تقویت کرده اند که باعث نتایج مثبت کاذب شد . در این مطالعه ، دو روش جدید PCR را برای تشخیص map توسعه دادیم.  روش اول بر اساسIS900  توالی با استفاده از آغازگرهای مختلفی که قبلا گزارش شده بود و  روش دوم بر اساس  f57 توالی استوار است . ویژگی این آزمون ها با تجزیه و تحلیل 190 نمونه مایکوباکتریال مورد (74 map و 116 نمونه غیر map ) بررسی قرار گرفت. تمام map ها سویه های مثبت بودند و همه گونه های غیر map  منفی بودند . رقت های باکتری map برای ارزیابی حساسیت روشها مورد استفاده قرار گرفت . ما به حساسیت 1 CFU در هر PCR برای هر دو روش دست یافتیم. علاوه بر این، یک برنامه شبیه ساز کامپیوتر  PCR به منظور  بررسی ویژگی  IS900 آغازگر جدید مورد استفاده قرار گرفت . ترکیبی ازدو روش PCR برای شناسایی map موثر واقع شده  اما اعتبار طیف وسیعی از نمونه های بالینی هنوز باید بررسی شود .

1- مقدمه

بیماری Paratuberculosis یا Johne یک بیماری مزمن و علاج ناپذیر از حیوانات اهلی و وحشی (به خصوص نشخوارکنندگان ) است که از عفونت مایکوباکتریوم avium زیرگونه paratuberculosis ( map ) ناشی میشود . لاغری ، کاهش تولید شیر ، ادما ، کم خونی ، ناباروری و در نهایت مرگ ، علائم غالب در مرحله آخر این بیماری است . تعداد زیادی از ارگانیسم های map ممکن است در مدفوع قرار گرفته باشد  ، در نتیجه محیط زیست را آلوده میکند ...


عنوان مقاله فارسی

آغازگرهای تازه توسعه یافته برای تشخیص مایکوباکتریوم avium زیرگونه های para tuberculosis

تعداد صفحات فارسی
11
کد محصول
1001611
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
201 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده زيست شناسی را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-08-05
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

ثبت سفارش جدید