Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی /

کاهش کمردرد در ورزشکاران

کاهش کمردرد در ورزشکاران

توضیح: این فایل شامل متن انگلیسی در مورد کاهش کمردرد در ورزشکاران است که ترجمه فارسی متن این همراه متن انگلیسی وجود دارد و میتوانید این تحقیق را به طور رایگان دانلود نمایید. در ادامه بخشی از ترجمه این متن را ملاحظه می فرمایید.

کاهش کمردرد در ورزشکاران

بزرگسالان، معمولا شکایت زیادی از کمردرد دارند. این بیماری در اثر افزایش سن و انجام فعالیت های سنگین توسعه می یابد. به هر حال، کمردرد در کودکان، بخصوص در ورزشکاران کودک، غیر معمول است و باید جدی گرفته شود.بعضی اوقات، به دلیل خستگی زیاد ماهیچه ها در اثر تمرین زیاد یا کوفتگی ورزشکاران دچار کمردرد می شوند. به هر حال، آن می تواند علامتی از بروز مشکلات جدی دیگری باشد.

استخوانهای موجود در ناحیه پشت بدن سه وظیفه دارند. مهمترین وظیفه ی انها حفاظت از مغز نخاع است. همزمان انها قدرت و استقامت لازم برای کنترل وزن ما هنگام دویدن، ایستادن و پریدن را فراهم می کنند. آنها همچنین، انعطاف پذیری بدن ما را در هنگام خم شدن و چرخیدن ما تضمین می کنند. کمردردهای ورزشکاران، اغلب به وسیله ی یکی از 2 مکانیسم ممکن ایجاد می شود. مکانیسم اول، اتساع مکرر ستون فقرات است (خم شدن به عقب یا سندروم فعالیت بیش از حد ستون فقرات)، که در ورزش هایی مانند ژیمناستیک، رقص، لاکراس (چوگان)، شیرجه و ورزش های دیگراتفاق می افتد. اتساع مکرر ستون فقرات، تنش زیادی بر ساختارهای مهره های پشت بدن و تامین انعطاف پذیری انها ایجاد می کند.


عنوان مقاله فارسی

کاهش کمردرد در ورزشکاران

تعداد صفحات فارسی
4
کد محصول
1001552
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Word
حجم فایل
37 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این تحقیق آماده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر تحقیق های آماده تربيت بدنی و علوم ورزشی را مشاهده کنید.
برای اطلاع از تحقیق های آماده جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-08-02
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
نظرتان در مورد این تحقیق آماده چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
سلام - عالی

ثبت سفارش جدید