Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده روانشناسی /

اسلایدهای روانشناسی تربیتی

اسلایدهای روانشناسی تربیتی

مجموعه اسلاید های آموزشی روان شناسی تربیتی به زبان فارسی را به صورت رایگان دانلود نمایید. اسلایدهای روان شناسی تربیتی در 350 اسلاید آموزشی کلیه اصول روان شناسی تربیتی را بیان می کند. اساتید و دانشجویان محترم رشته روانشناسی می توانند از این بخش از سایت گروه ترجمه تخصصی البرز، اسلایدهای روان شناسی تربیتی را به صورت رایگان دانلود نمایند.

   روان شناسی پرورشی(تربیتی) شاخه ای از علم روان شناسی است که هدف آن کمک به پرورشکاران در امر پرورش  است. روانشناسی پرورشی یعنی کاربرد اصول و قوانین علم روان شناسی در امر پرورش.

روان‏شناسى تربيتى يا روان‏شناسى پرورشى شاخه ه‏اى از علم روان‏شناسى است كه يافته‏ هاى اين علم را در خدمت معلمان قرار می ‏دهد. روان‏شناسى، علم مطالعه اعمال و انديشه‏ هاى افراد است؛ روان‏شناسى تربيتى علم مطالعه اعمال و انديشه‏ هاى افراد در ارتباط با مسائل آموزش و پرورش است.

روان‏شناسى تربيتى بيش از هر چيز ديگر معلمان را با ماهيت يادگيرى دانش‏ آموزان آشنا مى‏ كند و روشها و فنون مؤثر هدايت يادگيرى، يعنى آموزش، را در اختيار آنان مى‏ گذارد. دليل تأكيد زياد روان‏شناسى تربيتى بر يادگيرى و آموزش اين است كه اين دو جريان هسته اصلى فعاليت هاى معلمان و مدارس را تشكيل مى‏دهند.  


عنوان مقاله فارسی

اسلایدهای روانشناسی تربیتی

تعداد صفحات فارسی
350
کد محصول
1001506
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
PPT
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این جزوه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر جزوات روانشناسی را مشاهده کنید.
برای اطلاع از جزوات جدید، ایمیل خود را وارد نمایید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از www.ir-translate.com به عنوان کلمه عبور استفاده کنید


تاریخ انتشار در سایت: 2014-07-31
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله روانشناسی در موسسه البرز

نظرتان در مورد این جزوه چیست؟

ثبت سفارش جدید