Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده آمار /

عنوان ترجمه شده مقاله: نماهای احتمال خطای تصاویر آزمون فرض های بهینه فراوان

در این مقاله ما مدلی از آزمون فرض را مورد بررسی قرار می دهیم که با زنجیره های مارکوف ایستای همگن ساده، با تعداد محدودی از حالت ها همراه است که دارای توزیع های مختلف، از چهار احتمال گذار ممکن می باشند.

Abstract

In this paper we study a model of hypotheses testing consisting of with to simple homogeneous stationary Markov chains ith finite number of states such that having different distributions from four possible transmission probabilities. For solving this problem we apply the method of type and large deviation techniques (LTD). The case of two objects having different distributions from to given probability distribution as examined by Ahlswedeh and Haroutunian

چکیده

 در این مقاله ما مدلی از آزمون فرض را مورد بررسی قرار می دهیم که با زنجیره های مارکوف ایستای همگن ساده، با تعداد محدودی از حالت ها همراه است که دارای توزیع های مختلف، از چهار احتمال گذار ممکن می باشند. برای حل این مسئله ما روش نوع و تکنیک های انحراف بزرگ (LTD) را اعمال کرده ایم. حالت دو موردی دارای توزیع های مختلف از توزیع احتمال داده شده است، همانطور که توسط Ahlswedeh و Haroutunian بررسی شده است. .

کلمات کلیدی: زنجیره های مارکوف، احتمال های خطا، توزیع های متفاوت، احتمال های گذار، پایایی

1-مقدمه

کاربردهای روش های اطلاعات-نظری در آمار ریاضیاتی در تک پژوهش هایی توسط Kullback، Csiszar و Korner، Blahut، Csiszar و Shields، Zeitouni و Gutman منعکس شده است. در کتاب Csiszar و Shields، جنبه های مجانبی مختلف دو آزمون فرض، برای مشاهدات به طور یکسان توزیع شده مستقل، از طریق قضیه انحراف های بزرگ در نظر گرفته شده است. مسائل مشابهی برای وابستگی مارکوف آزمایشها توسط Natarajan، Haroutunian، Haroutunian و Navaei و دیگران مورد تحقیق واقع شده است.

Ahlswedeh و Haroutunian در [1] مجموعه ای از مسائل چندین آزمون فرض را برای موارد زیاد و تشخیص فرض ها، تحت الزام پایایی، فرمول بندی کرده اند....


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " آمار " با موضوع " نماهای احتمال خطای تصاویر آزمون فرض های بهینه فراوان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نماهای احتمال خطای تصاویر آزمون فرض های بهینه فراوان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal Afrika Statistika
سال انتشار
2011
کد محصول
1001448
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده آمار را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 880000 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده آمار در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Markov chains
Error probabilities
Different distributions

تاریخ انتشار در سایت: 2014-07-27
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله آمار در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید