Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / مقالات ترجمه شده مديريت /

عنوان ترجمه شده مقاله: نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادة از هوش تجاری: معرفی چارچوب فرض شده

ترجمه مقاله درمورد نوآوری در مدیریت بازار، آماده دانلود است. در این مقاله در حالیکه به معرفی مدیریت بازار می پردازیم، ضرورت نوآوری و خلاقیت در این فرایند برای رقابت در تجارت جهانی مورد بحث قرار گرفته است.

چکیده

امروزه، سازمان تجاری به تجزیه و تحلیل بازار نیاز دارد، بطوریکه در مواجهه با تغییرات مختلف بازار توانسته آنرا ثابت نگه دارد و در نهایت مدیریت بازار را کنترل نماید. بدین منظور، سازمان می­بایست مراحل تجاری خود را با استفاده از فن­آوری مدرن به روز­رسانی کند. این فن­آوری هوش تجاری (BI) نامیده می­شود. در این مقاله در حالیکه به معرفی مدیریت بازار می­پردازیم، ضرورت نوآوری و خلاقیت در این فرایند برای رقابت در تجارت جهانی مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این، تعریف BI از نقطه نظر نویسندگان مختلف و اصول و ویژگیهای BI مورد بررسی قرار گرفته است. سپس چارچوب پیشنهادی با توجه به ابعاد و اعمال مختلف BI معرفی خواهد شد و سود حاصل از روند تجاری مشتق می­شود. توسعه منطقة تجاری، در محیط زیست بین­المللی مترقی و هدفمند و افزایش بهره­وری سازمان در ادامه مورد بحث قرار می­گیرد. هدف از این مقاله معرفی چارچوب عملی برای کمک به سازمان در جهت دستیابی به اهدافی همسوق با BI است که موجب درک صحیح و به موقع شرایط بازار می­شود.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-عناصر عملکردی در فرایند مدیریت بازار

3-هوش تجاری (BI)

4-نتیجه ­گیری

1-مقدمه

در سالهای اخیر با توجه به اهمیت اطلاعات در مدیریت سازمانی و همچنین تکنولوژی اطلاعاتی پیشرفته، سیستمهای کاربردی تجارت شکل گرفته است که شرکتها و نهاد­ها را قادر می­سازد تا با دانش بیشتر تصمیم ­گیری نمایند و بهره ­وری سازمان افزایش یابد.

در ایالات متحده، شرکتهای بسیاری وجود دارند که در چارت سازمانی خود شغلی بنام رئیس آنالیز ، مدیر یا معاون خدمات اطلاعات در بازار وجود دارد که دلیلی برای اهمیت تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی می­باشد.

در دنیای امروز با افزایش رقابت، کیفیت و زمان مناسب هوش تجاری (BI) نه تنها می­تواند تفاوتی بین سود و ضرر موجب شود، بلکه در بقا و ورشکستگی نیز نقش دارد.

بعنوان نمونه، یک سازمان، استفاده از سیستمهای حوزة تجاری، اطلاعات و شاخص های محیط زیستی را مقایسه کرده و روند آتی فعالیت های خود را پیش­بینی می­کند. امروزه، حوزة تجارت بعنوان یکی از مفاهیم مهم مدیریت و سازمانها مطرح می­باشد و به یک نهاد پیشرو در زمینة بازارهای جهانی تبدیل شده است و امکان استفادة آن در تمام فعالیتها و فرایند­ها فراهم شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادة از هوش تجاری: معرفی چارچوب فرض شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادة از هوش تجاری: معرفی چارچوب فرض شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1000639
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
320 کیلو بایت
تصویر پیش فرض


این مقاله ترجمه شده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
سایر مقالات ترجمه شده مديريت را مشاهده کنید.
کاربر عزیز، بلافاصله پس از خرید مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده و با یک کلیک می توانید مقاله ترجمه شده خود را دانلود نمایید. مقاله ترجمه شده خوداقدام نمایید.
جهت خرید لینک دانلود ترجمه فارسی کلیک کنید
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده
برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای فرایند خرید و دانلود محتوا را ببینید
هزینه این مقاله ترجمه شده 940500 ریال بوده که در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است.
اگر امکان دانلود از لینک دانلود مستقیم به هر دلیل برای شما میسر نبود، کد دانلودی که از طریق ایمیل و پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر زیر وارد نمایید


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




market management
Business Intelligence (BI)
Innovation

تاریخ انتشار در سایت: 2014-02-01
جستجوی پیشرفته مقالات ترجمه شده

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز

نظرتان در مورد این مقاله ترجمه شده چیست؟

ثبت سفارش جدید