Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,298,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " بتای سود " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بتای سود
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Review of Accounting Studies
سال انتشار
2021
کد محصول
1016141
تعداد صفحات انگليسی
42
تعداد صفحات فارسی
44
قیمت بر حسب ریال
1,298,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 از لحاظ نظری تحقیقات در زمینه جریان نقدی یا بتای سود تشویق می‌شوند تا برای اندازه‌گیری ریسک سیستماتیک به‌جای بازده از شاخص‌‌های بنیادین استفاده کنند. هرچند ایجاد معیارهای تجربی بتای سود بر اساس لگاریتم خطی معادله بازده یا لگاریتم خطی معادله حسابداری مازاد تمیز کار دشواری است. من بر اساس معیارهای مختلف سود تحقق‌یافته و سود مورد انتظار، معیارهای مختلفی ایجاد کردم و پی بردم که بتای سود مبتنی بر شوک‌‌های مورد انتظار سنجیده شده بر حسب قیمت می‌توانند به‌خوبی بازده‌‌های مقطعی در طول دوره ۱۹۸۱ - ۲۰۱۷ را توضیح دهند. همچنین رابطه میان معیارهای مختلف بتا و ویژگی‌های مختلف شرکت که خواه از لحاظ نظری به ریسک سیستماتیک مرتبط بودند یا از لحاظ تجربی با بازده رابطه داشتند را بررسی کردم و شواهدی دال بر تأیید روائی سازه‌ای بتای سود بر اساس شوک‌های مورد انتظار سنجیده شده بر حسب قیمت یافتم. به‌طورکلی، یافته‌‌ها حاکی از آن است که محققانی که در آینده ملزم به اندازه‌گیری ریسک سیستماتیک هستند، می‌توانند به‌سادگی از این معیار بتای سود استفاده کنند.

1- مقدمه

یکی از اهداف مهم پژوهش‌‌های قیمت‌گذاری دارایی، تلاش برای اندازه‌گیری ریسک سیستماتیک است که بر اساس بازده مقطعی قیمت‌گذاری می‌شود. به دلیل ناکارآمدی بتای بازار مبتنی بر بازده برای توضیح بازده‌‌های مقطعی، پژوهش‌‌های اخیر بتای جریان نقدی را بررسی کردند. این بتا از جذابیت نظری برخوردار است زیرا میان شاخص‌‌های بنیادین جریان نقدی و ریسک سیستماتیک رابطه مستقیمی فرض می‌کند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید