Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,116,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " خوش بینی کارآفرینانه، دسترس پذیری اعتبارات، و هزینه ی تأمین مالی: شواهدی از کسب و کارهای کوچک ایالات متحده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خوش بینی کارآفرینانه، دسترس پذیری اعتبارات، و هزینه ی تأمین مالی: شواهدی از کسب و کارهای کوچک ایالات متحده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Corporate Finance
سال انتشار
2017
کد محصول
1014487
تعداد صفحات انگليسی
19
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,116,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما با استفاده از نمونه­ ی بزرگی از کسب و کارهای کوچک ایالات متحده و یک معیار جدید برای خوش­بینی، نقش خوش­بینی کارآفرینانه در اعطای وام به کسب و کارهای کوچک را مورد بررسی قرار دادیم. ما شواهدی ارائه دادیم که پرداخت وام به کارآفرینان خوش­بین از سوی وام­ دهندگان، به صورت جیره­ای و محدود نیست. کاملاً برعکس، نتایج ما نشان می­دهد که آنها دسترسی بهتری به اعتبارات دارند و هزینه­ ی کمتری هم برای تأمین مالی پرداخت می­کنند. نتایج ما برای معیارهای ثانویه­ ی خوش ­بینی و کنترل­ های اعمالی بر اطلاعات شخصی بین وام­ دهندگان و وام­ گیرندگان نیز صادق است.

1-مقدمه

درحالیکه گسترش خوش­بینی کارآفرینانه به خوبی مشخص است، تأثیر آن بر انتخاب­ های اقتصادی مختلف، هنوز هم موضوع بحث­ های مختلفی است. این بحث­ ها تا حد مشخصی بیانگر دو دیدگاه متضاد در خصوص ماهیت خوش­بینی در متون و مقالات هستند. از یک سو، خوش­بینی را یک نوع جهت­گیری می­دانند که مشخصه­ ی آن، برداشت­ های تحریف­شده از آینده است (وینشتاین، 1980)، و از سوی دیگر، فرد خوش­بین کسی است که یا احتمال نتایج مطلوب را دست­بالا می­گیرد و یا احتمال تبعات نامطلوب را دست کم می­گیرد....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید