Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " ارزیابی خصوصیات مهندسی برخی از سنگهای آهکی مصر به عنوان مصالح روسازی بزرگراه‌ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزیابی خصوصیات مهندسی برخی از سنگهای آهکی مصر به عنوان مصالح روسازی بزرگراه‌ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Construction and Building Materials
سال انتشار
2010
کد محصول
1014418
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

چند صد نمونه سنگ آهک به عنوان نمونه از هشت نهشته مختلف در مصر ارزیابی شده و نتایج نشان می‌دهد که برخی از کانسارها برای استفاده به عنوان مصالح روسازی بزرگراه مناسب هستند. این ارزیابی شامل آزمایشات مربوط به خصوصیات شاخص، مقاومت، خواص شیمیایی، پتروگرافی و مقاومت در برابر سایش است. مناسب‌بودن یا ویژگی‌های نامطلوب هشت نهشته سنگ آهک ارزیابی شده و در مورد ویژگی‌های مختلف مهندسی بحث شده است و براساس یک طرح رتبه‌بندی، توصیه‌هایی برای استفاده از سنگهای آهکی انتخاب شده به عنوان مصالح روسازی در مصر ارائه شده است.

1-مقدمه

غالباً ، روسازی بزرگراه‌ها در مناطق پیچیده غیر زیرزمینی مصر با سنگدانه هایی با کیفیت بسیار ضعیف ساخته می شوند که این امر به دلیل در دسترس نبودن سنگهای آذرین یا دگرگونی با دوام است. حتی هنگامی که از سنگدانه های سالم برای ساخت روسازی در این مناطق کشور استفاده می شود، هزینه های حمل بار اغلب بیش از حد است….


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید