Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
902,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " تربيت بدنی و علوم ورزشی " با موضوع " بررسی تعامل مثبت میان ورزش و سلامت ذهنی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی تعامل مثبت میان ورزش و سلامت ذهنی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
JOURNAL OF NEUROLOGY AND NEUROSCIENCE
سال انتشار
2015
کد محصول
1014295
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
902,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
239 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

گسترش‌پذیری بافت مغز سازوکار پیچیده‌ای است که به پارامترهای محیطی و بیرونی گوناگونی چون فعالیت جسمانی وابسته است. بنابراین گسترش‌پذیری مغزی ممکن است با افزایش فعالیت جسمانی بهبود یابد و در ناراحتی‌های سلامت ذهن همانند مکملی برای درمان یا تمرین شناختی باشد. در پیشینه‌ی کنونی پژوهش‌ها همبستگی زیادی میان تمرین ورزشی و بهبود عملکرد شناختی، سلامت ذهنی و حالت روانی آزمون‌شوندگانی با بیماری‌های تحلیل عصبی گزارش شده است. این پژوهش برخی برهم‌کنش‌های موجود میان گسترش‌پذیری مغز (انعطاف‌پذیری یا شکل‌پذیری) در قشر مغزی و هیپوکمپ با تمرین جسمانی را در نمونه‌ حیوانی یا آزمون‌شوندگان انسانی روشن ساخته و به تصویر می‌کشد.

1-مقدمه

تمرین جسمانی هرگونه فعالیت بدنی است که بهبود یاحفظ آمادگی جسمانی و تندرستی و سلامتی همه‌جانبه را در پی داشته باشد. فعالیت جسمانی به دلایل شخصی گوناگونی همچون افزایش رشد و بالندگی، پیشگیری از فرایند پیری، نیرومندسازی ماهیچه‌ها و دستگاه قلبی عروقی، پالایش مهارت‌های ورزشی، کاهش یا حفظ وزن و تندرستی به‌انجام می‌رسد (۱تا ۴). تمرین جسمانی ادامه‌دار و منظم دستگاه ایمنی بدن را بهبود داده و تقویت می‌کند و به پیشگیری از بیماری قلبی عروقی، دیابت نوع دوم و چاقی کمک می‌نماید...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید




این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Physical activity
Cerebral plasticity
Risk factors

ثبت سفارش جدید