Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " عملکرد توربین بادی در سیستم توان و ملزومات اتصال شبکه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عملکرد توربین بادی در سیستم توان و ملزومات اتصال شبکه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Renewable Energies and Power Quality
سال انتشار
2009
کد محصول
1013746
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
248 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

 این مقاله تاثیر عملکرد سیستم­ های تولید توربین بادی که به سیستم توان متصل شده­ اند را بحث می­نماید و پارامترهای مهم کیفیت توان و نیازمندی­ های چنین تولیدی را توضیح می­دهد.  به­ علاوه مقاله با پیچیدگی­ های مدلسازی سیستم ­های تولید توربین بادی متصل به شبکه سروکار دارد به ­عنوان مثالی از این مدلسازی­ها می­توان به مدلسازی الکتریکی، مکانیکی و آیرودینامیکی اجزای سیستم توربین بادی شامل کنترل توان فعال و واکنشی اشاره نمود. به منظور آنالیز پدیده ­ی کیفیت توان مرتبط با تولید توان بادی، شبیه ­سازی دیجیتال کامپیوتری جهت حل نمودن معادلات دیفرانسیلی پیچیده مورد نیاز است. فاکتورهای مهم دیگری که در این مقاله آنالیز شده ­اند ملزومات اتصال شبکه برای متصل نمودن مزارع بادی بزرگ به شبکه ­ی توان هستند که بوسیله ی اپراتورهای سیستم در سراسر اروپا مشخص می­شوند. ملزومات که شامل پایداری ولتاژ و فرکانس، توانایی عرضه ­ی توان واکنشی و پاسخ به شرایط خطا و فاکتور کنترل توان فعال و فاکتور توان هستند برای تولیدکنندگان مهم توان بادی در اروپا مقایسه می­شوند. در نهایت یک روش برای تعیین اهمیت پیشنهاد می­شود.

1-مقدمه

ظرفیت کلی سیستم ­های تولید توربین بادی در اروپا به صورت ممتد در حال افزایش است. اغلب آنها در آلمان قرار داده شده­اند و اسپانیا در نفوذ تولید بادی در اروپا دومین است. سیاست انرژی در اروپا تعیین­کرده­است که 60000  مگا وات در 2010 و 150000مگا وات در 2020 از توان بادی نصب­شده دخیره ­شود. این به آن معناست که انرژی توان بادی فاکتوری است که می­بایست در عملکرد سیستم توان در سالهای پیش رو در نظر گرفته ­شود. با اتکا بر تکنولوژی­ های جدید بدست­ آمده در الکترونیک قدرت، توربین­های توان بادی قادرند توان­های فعال و واکنشی را اصلاح نمایند و بنابراین آنها قادرند بخش فعالی از سیستم توان باشند...

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Power system simulations
Wind power generation
wind power modeling
grid code

ثبت سفارش جدید