Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مطالعه ای در زمینه ی تاثیر فعالیت های بازاریابیِ رسانه های اجتماعی، بر روی ارزش برند و رضایت مشتری در صنعت هواپیمایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مطالعه ای در زمینه ی تاثیر فعالیت های بازاریابیِ رسانه های اجتماعی، بر روی ارزش برند و رضایت مشتری در صنعت هواپیمایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Air Transport Management
سال انتشار
2018
کد محصول
1013691
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
892 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه تاثیر فعالیت­ های بازاریابیِ رسانه ­های اجتماعی (SMMA ها) را بر ارزش برند و رضایت مشتری در صنعت هواپیمایی، تحلیل می­کند. این مطالعه، یک بررسی کلیست که در آن مجموعا 302 مسافر مورد بررسی قرار گرفتند، این مسافران از آن دسته از رسانه­ های اجتماعی استفاده می­کردند که توسط شرکت­های هواپیمایی مدیریت شده بودند؛ سپس داده ­های جمع­آوری شده، با استفاده از مدل­سازی معادلات ساختاری، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که مهم­ترین مولفه­ی SMMA، شایستگیِ آن است و SMMA های هواپیمایی، تأثیر قابل توجهی بر روی آگاهی از برند و تصویر برند داشته ­اند. علاوه بر این، نتایج نشان داد که آگاهی از برند به ­طور قابل توجهی بر روی تعهد (تعهد مشتری نسبت به برند) تاثیرگذار است؛ و تصویر برند به­ طور قابل ملاحظه­ ای بر روی بازاریابی دهان به دهان و تعهد، تاثیر می­ گذارد. انتظار می­رود که برای توسعه ­ی راهبردهای SMMA شرکت­های هواپیمایی، از نتایج این مطالعه  بع عنوان داده ­هایی اساسی استفاده نمایند؛ به­ ویژه برای بررسی اهمیت نسبی هر مولفه SMMA و تحلیل اثرات SMMA ها.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Social media marketing activities (SMMAs)
Brand equity

ثبت سفارش جدید