Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " چارچوبی برای باز طراحی ساختار سازمانی با ارزیابی فرآیندهای کسب و کار در پایانه های کانتینری بندری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چارچوبی برای باز طراحی ساختار سازمانی با ارزیابی فرآیندهای کسب و کار در پایانه های کانتینری بندری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Transportation Research Procedia
سال انتشار
2017
کد محصول
1013094
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

وظیفه اصلی ترمینال کانتینری، سازماندهی و بهینه سازی جریان حرکت کشتی بر مبنای اثربخشی زمانی است. علاوه بر این، این ترمینال ها به عنوان نقطه تغذیه برای روش های مختلف حمل و نقل مانند راه آهن، جاده، دریایی و هوایی عمل می کند. رشد سريع ترمينال ها، باعث افزايش تراکم و گسترش زنجيره تأمين شرکت ها شده است. برای بهبود حمل و نقل بین المللی، ما باید عملکرد عملیاتی ترمینال، به ویژه ترمینال کانتینری بندری (HCT) را بهبود بخشیم. به منظور کارآمدی بیشتر، بخش تدارکات HCT باید به بلوغ کسب و کار خاصی دست یابد. یک توصیه قوی ؛ کاهش عدم تطابق با استراتژی مدیریت ارشد از طریق حسابرسی و ارزیابی فرایندها است. سازمان ها ملزم به اجرای روند اداری مناسب و انطباق با قوانین قابل اجرا و بهترین شیوه ها هستند. در نتیجه، هدف این مقاله، شناخت عملکرد و مسائل مربوط به مدیریت HCT است. برای رسیدن به این هدف، این مقاله یک مطالعه از فرآیندهای HCT را پیشنهاد می کند. این مقاله یک راه حل تشخیصی از عدم انطباق ایجاد شده توسط فرآیندهای HCT  ارائه می دهد. سپس یک رویکرد اصلی و عملی را بر اساس تحلیل ساختاری نشان می دهد. این روش به ارزیابی ساختار سازمانی سازمانی لجستیک HCT کمک می کند. این تحقیق به حل مسائل حسابرسی سازمانی مربوط می شود. حسابرسی بر جنبه های عملیاتی اجرای روش های تحلیلی تاثیر می گذارد. این مهندسی مجدد سازمانی براساس سیستم اطلاعات موجود است. یک راه حل نرم افزاری یکپارچه برای تشخیص و ارزیابی ساختار سازمانی HCT نیز ایجاد شده است.

1-مقدمه

زنجیره تامین یک پیوند ارتباطی بسیار حساس در یک زنجیره تامین جهانی است. در حوزه دریایی، احترام به مهلت تحویل ضروی است و به کاهش عملیات مختلف حمل و نقل و انتقال هزینه های کانتینر بر مبنای بهره وری بندر منجر می شود. بهبود عملکرد بندر یک مسئله بسیار مهم است، به ویژه به دلیل هزینه های قابل توجهی که در ارتباط با مدیریت آن وجود دارد. ترمینال کانتینری دریایی یک سیستم پیچیده است خصوصا جاییکه که حمل و نقل نقش مهمی را ایفا می کند. عملکرد آن نیز به مرتبط بودن تصمیمات در سطح استراتژیک بستگی دارد. به طور عمده مدیران با چالش های متعددی در عرصه تصمیم گیری در چهار حوزه مواجه هستند، یعنی: منطقه عملیات دریایی، انتقال داخلی، منطقه ذخیره سازی، رابط زمینی است.فرآیند تصمیم گیری نیز با توجه به پارامترهای مختلف، متغیرهای تصمیم گیری، محدودیت ها، اهداف متضاد، عدم اطمینان و اطلاعات غیر قابل اطمینان، به یک سطح مشخصی از پیچیدگی مواجه می شود....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید