Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مدل‌سازی دینامیکی سه محوری برای موتور القایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل‌سازی دینامیکی سه محوری برای موتور القایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL MODELS AND METHODS IN APPLIED SCIENCES
سال انتشار
2015
کد محصول
1012474
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله یک روش مدل‌سازی و شبیه‌سازی جدید را برای موتور آسنکرون سه فاز ارائه می‌کند. این مدل تحت عنوان مدل دینامیکی سه محوری موتور القایی شناخته می‌شود. مدل دینامیکی با استفاده از MATLAB/Simulink به‌صورت یک موتور آسنکرون با توان نامی 55 kW مورد بررسی قرار می‌گیرد. مدل دینامیکی سه محوری جدید با مدل دینامیکی مرسوم محور d و q مقایسه می‌شود. نتایج مقایسه به‌صورت تابعی از جریان روتور و استاتور، سرعت زاویه‌ای و گشتاور موتور القایی سه فاز نشان داده می‌شوند. مدل جدید نتایج بهتری را در مقایسه با مدل d-q ارائه می‌دهد.

1-مقدمه

در صنایع معدنی به‌منظور بهره‌برداری از منابع معدنی و تخلیص آن‌ها، یک سری تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تجهیزات اغلب شامل سیستم درایو موتور الکتریکی، دستگاه حفاری، پمپ، تجهیزات بالابر، کومباین معدنی، ماشین درل زنی، واگن حامل، فرز، سنگ‌شکن و غیره می‌باشد. تجهیزات فوق‌الذکر حداقل دارای یک و یا بیشتر موتور آسنکرون سه فاز هستند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Stator winding
rotor winding
induction motor
differential equation
dynamic model
simulation

ثبت سفارش جدید