Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " توسعه ی چارچوب خدمات مبتنی بر ابر برای ذخیره انرژی در سیستم حمل و نقل هوشمند و پایدار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توسعه ی چارچوب خدمات مبتنی بر ابر برای ذخیره انرژی در سیستم حمل و نقل هوشمند و پایدار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, International Journal of Production Economics
سال انتشار
2015
کد محصول
1012389
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
682 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف این مقاله، توسعه ­ی چارچوب­ خدمات مبتنی بر ابر برای کاهش انتشار دی اکسید کربن و مصرف سوخت در سیستم حمل و نقل هوشمند است. این مقاله از شرایط ترافیک، رفتار راننده و ویدئوی تاچی­گرافی دیجیتال و تلماتیک (کامپیوتری-مخابراتی) و دوربین­ های جاده­ای برای تسهیل تجزیه و تحلیل داده استفاده می­کند تا مصرف سوخت را کاهش دهد.این چارچوب سه ویژگی خاص دارد. اول، برای ذخیره­ ی حجم انبوه داده و ویدئو، ابر حمل و نقل ساخته می­شود. در این سیستم مبتنی بر ابر، در سمت مشتری از دیسک سخت استفاده نمی­شود که باعث ذخیره انرژی و افزایش قابلیت اطمینان خواهد شد. همچنین تحلیل داده­ ی انتهایی در سمت سرور و مشتری را امکان پذیر می­ سازد. دوم، با روش ­های بینایی ماشین متحرک مبتنی بر ویدئو و داده-های دوربین­های جاده­ای، شرایط ترافیک به صورت بلادرنگ تجزیه و تحلیل می­ شود تا شرایطی مثل جریان ترافیک، تصادفات، چراغ ­های راهنمایی و شمارنده­های معکوس، تشخیص داده و تحلیل شوند. سپس برای صرفه جویی در زمان و مصرف سوخت، یک فناوری ناوبری مسیر که از نظر مصرف سوخت کارامد است، برای رانندگی سازگار با محیط توسعه داده می­ شود که مبتنی بر اطلاعات ترافیکی بلادرنگ و الگوریتم پویای کوتاه ترین مسیر است. سوم، بر اساس داده­ های بلادرنگ تاچی گرافی دیجیتال و سیستم تشخیص آن-بورد، یک مدل ترتیبی جستجوی الگو ارائه می ­شود. علاوه براین، برای اصلاح رفتارهای ناصحیح رانندگی، یک سیستم تصویری آموزشی برای تولید توصیه و دستورالعمل، توسعه داده شده است. در واقع، با چارچوب پیشنهادی در مورد سیستم مبتنی بر ابر و رانندگی سازگار با محیط، مصرف سوخت و نیرو را می­توان به طور همزمان کاهش داد.

-1مقدمه

حفظ انرژی و کاهش انتشار دی اکسید کربن (CO2) تبدیل به یک مساله مهم در تغییرات آب و هوایی شده است(ساندراکانی و همکارانش، 2010؛ بنجافار و همکارانش، 2013؛ لی و همکارانش، 2013). در حال حاضر، CO2 حاصل از سوخت­ های فسیلی بخش اعظم گازهای گلخانه­ ای را تشکیل می ­دهد (GHGها) (Papagiannaki و Diakoulaki2009؛ آندو و نیشیوری 2011؛ کارس و همکارانش 2013، دمیر و همکارانش2014). 28.1 درصد کل مصرف انرژی مربوط به حمل و نقل است. 33.5 درصد انتشار CO2 در ایالات متحده مربوط به مصرف سوخت­ های فسیلی بوده است (دیویس و همکارانش2013)…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Eco-driving
Energy conservation
Cloud
Telematics

ثبت سفارش جدید