Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " خوداشتعالی مخلوط های n-بوتانول و اتانول با سوخت های دیزلی و بیودیزلی در یک محفظه احتراق حجم ثابت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
خوداشتعالی مخلوط های n-بوتانول و اتانول با سوخت های دیزلی و بیودیزلی در یک محفظه احتراق حجم ثابت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy
سال انتشار
2017
کد محصول
1012082
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اخیراً علاقمندی به استفاده از اتانول به عنوان یک ماده تجدیدپذیر نه تنها برای بنزین بلکه برای سوخت­ های دیزل، شاهد افزایش چشمگیری بوده است. این مطالعه تأثیرات غلظت اتانول در مخلوط­ های دیزلی و بیودیزلی بر زمان خوداشتعالی را در مقایسه با مخلوط­ های متناظر با اتانول، در یک محفظه احتراق حجم­ثابت را بررسی می­کند. افزایش محتوای الکل در دیزل یا بیودیزل به افزایش زمان­ های خوداشتعالی منتهی شد. این افزایش خطی نبود بلکه برای محتوای بالاترِ الکل، از شیب تندتر برخوردار بود و در اختلاط با اتانول نسبت به اختلاط با بوتانول بارزتر بود. در مورد مخلوط­ های بوتانول، افزایش در زمان تأخیر به هنگام استفاده از دیزل و بیودیزل بسیار مشابه بود. فشار بیشینه در زمان احتراق در نتیجه ­ی تأثیرات انرژی، شیمیایی و رقت، با افزایش محتوای الکل، بالاخص در مورد اتانول، با کاهش مواجه شد. اگرچه در مورد غلظت ­های پایین اتانول و بوتانول، به واسطه ترکیبی از تأثیرات جبرانی یعنی افزایش در مقدار احتراق پیش ­اختلاط و افزایش در سرعت شعله، افزایش اندکی در فشار بیشینه مشاهده شد. برای مخلوط­ های الکلی v/v %10 در دیزل و بیودیزل، زمان­ های تأخیر با افزایش هر دو عامل فشار اولیه و دمای اولیه، کاهش یافت که این تأثیر برای بیودیزل اندکی بیشتر از دیزل صورت گرفت.  

1- مقدمه

با تخلیه مداوم ذخایر نفتی، نوسان و افزایش خالص در قیمت­ سوخت، اتخاذ سیاست­ های جدید برای بکارگیری بیودیزل­ های پیشرفته و محدودیت­های سخت­تر و فزاینده در تولید موتورهای وسایل نقلیه، محققان را به جستجو برای یافتن شکل­ های جدیدی از انرژی سوق داده است که وابستگی به سوخت­های فسیلی را کاهش می­دهد. در این حوزه، ظاهراً تولید سوخت­ های جدید از زباله یا مواد لیگنوسلولزی یا روش­های تولید جایگزین در کاهش چرخه عمر انتشار گازهای گلخانه­ ای و مهار گرمایش جهانی موفق بوده است....

  میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Combustion
Delay time
Autoignition
Ethanol

ثبت سفارش جدید