Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " تداخل اپی ژنتیک – میتوکندریایی در سمیت شناسی محیط زیست " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تداخل اپی ژنتیک – میتوکندریایی در سمیت شناسی محیط زیست
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Toxicology
سال انتشار
2017
کد محصول
1011964
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
60
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

تداخل بین اپی­ژنوم هسته­ ای و میتوکندری هم در عملکرد فیزیولوژیکی طبیعی و هم در پاسخ به سموم محیطی، یک زیرشاخه در حال گسترش جالب در حوزه سمیت­ شناسی مولکولی و زیست­ محیطی است. اغلب (حدود 99%) پروتئین­ های میتوکندریایی در ژنوم هسته ­ای کدگذاری می­شوند و بنابراین، ارتباطات برنامه ­ریزی شده میان همتایان هسته­ ای، سیتوپلاسمی و میتوکندریایی برای حفظ سلامت سلول ضروری است. در این مقاله مروری، ما بر شواهد هم بسته و مکانیستی بدست آمده برای تاثیرات مستقیم هر سیستم روی سیستم دیگر متمرکز می­ شویم، تداخل اثبات شده یا بالقوه در حوزه آسیب شیمیایی را مورد بحث و بررسی قرار می ­دهیم و سوالات تحقیقاتی برای مطالعات آینده ارائه می­کنیم. ما در ابتدا، دو سیستم سیگنال­دهی مهم را مرور می­کنیم: سیگنال­ دهی هسته­ ای به میتوکندری­ها [سیگنال­ دهی پیش­گستر] که بهترین توصیف آن در تنظیم فسفور­زایی اکسایشی (OXPHOS) و زیست­زایی میتوکندریایی در پاسخ به سیگنال­ های محیطی دریافت شده توسط هسته است و سیگنال ­های میتوکندریایی به هسته [سیگنال ­دهی پس­گستر]. هر دو سیستم سیگنال­ دهی می­توانند انرژی درون­سلولی موردنیاز را مبادله کنند یا اختلال عملکرد را جبران کرده و هومئوستاز را حفظ کنند، اما هر دو می­توانند در صورت وجود اختلال عملکرد در هر سیستم سیگنال­ های نامناسب را نیز ارائه کنند و پیامدهای زیان بار برای سلامتی ایجاد کنند. ما ابتدا این دو سیستم سیگنال­ دهی را مرور می­کنیم و نقش اپی­ژنتیکی احتمالی یا شناخته شده زیستی آنها را بیان می­ کنیم، سپس به صورت مختصر حوزه نوظهور «تنظیم اپی­ژنتیکی ژنوم میتوکندری» را مورد بحث و بررسی قرار می ­دهیم و سرانجام، «فنوتیپ­های تداخل» احتمالی را به بحث می­گذاریم که شامل پدیده­ های زیستی مانند محدودیت کالری، حفظ بنیادی بودن آنها، و ریتم زیستی و حالت­ های بیماری یا نقص عملکرد مانند سرطان و سالخوردگی هستند و در این موارد هم اپی­ژنوم هسته­ ای و هم میتوکندری­ ها بسیار تاثیرگذار هستند.

-1مقدمه

تداخل بین اپی­ژنوم هسته­ ای و میتوکندری­ ها هم در عملکرد زیستی طبیعی و هم در پاسخ به سموم محیطی، یک زیرشاخه در حال گسترش جالب در حوزه سمیت­ شناسی زیست­ محیطی و مولکولی است. مقالات مروری متعدد پیشین درباره این موضوع، اساساً عملکردهای معین اپی­­زنوم هسته­ ای و میتوکندری­ ها را جمع ­بندی می ­کنند و امکان­ پذیری زیستی تداخل سیستم را مورد بحث قرار می ­دهند. در این مقاله مروری، ما بر شواهد همبسته و مکانیستی برای تاثیرات مستقیم هر سیستم روی سیستم دیگر متمرکز می­ شویم، تداخل بالقوه یا اثبات شده در حوزه آسیب شیمیایی را مورد بحث و بررسی قرار می­ دهیم و سوالات تحقیقات بیولوژیکی را برای مطالعات آینده ارائه می­ کنیم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Epigenetics
Mitochondria
Environment
Toxicology

ثبت سفارش جدید