Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " رياضی " با موضوع " نقاط تکین حذف شدنی در C^* - جبرها از رتبه حقیقی صفر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقاط تکین حذف شدنی در C^* - جبرها از رتبه حقیقی صفر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Mathematical Analysis and Applications
سال انتشار
2017
کد محصول
1011762
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
349 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Let U be a C*-algebra with identity and real rank zero. Suppose a complex-valued function is holomorphic and bounded on the intersection of the open unit ball of U and the identity component of the set of invertible elements of U. We give a short transparent proof that the function has a holomorphic extension to the entire open unit ball of U. The author previously deduced this from a more general fact about Banach algebras

چکیده

فرض کنید U یک C* - جبر با همانی و رتبه حقیقی صفر باشد. فرض کنید یک تابع مختلط مقدار روی اشتراک گوی های واحد باز از U و مولفه همانی از مجموعه عناصر وارون پذیر از U، کراندار و هلومورفیک باشد. اثبات شفاف مختصری ارائه می دهیم که تابع، یک توسیع هلومورفیک به کل گوی های واحد باز از U دارد. مولف این نتیجه را قبلا در حالت کلیتری در مورد جبرهای باناخ بدست آورده بود.

1-قضایا و تعاریف مقدماتی

یادآوری می شود که یک C* - جبر، یک زیرجبر مختلط بسته U  از جبر باناخ B(H)  از همه عملگرهای خطی کراندار روی یک فضای هیلبرت با عملگر نرم است بطوریکه U شامل الحاقی های هر یک از عناصرش باشد. همه C* - جبرها در این مقاله شامل عملگر همانی  هستند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله رياضی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده رياضی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Infinite dimensional holomorphy
Weak (FU)

ثبت سفارش جدید