Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " فیزیک " با موضوع " طیف سنجی فلورسانس قطبشی در تجزیه و تحلیل پروتئین " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طیف سنجی فلورسانس قطبشی در تجزیه و تحلیل پروتئین
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Analyst
سال انتشار
2003
کد محصول
1001384
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
260 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Information about concentration, molecular structure, binding events, and motion can be obtained using fluorescence spectroscopy methods.Fluorescence polarization spectroscopy is one such method, which studies the relationship between the polarization of light that is used for excitation and light that is subsequently detected from fluorescence.The extent of change of polarization between excitation and emission can be used to study physical processes such as rotational diffusion,extent of denaturation, and orientation at surfaces. In this article Mann and Krull describe the underlying principles to the technique and show how fluorescence polarization spectroscopy has contributed to protein analysis

چکیده

اطلاعات در مورد غلظت، ساختار مولکولی، وقایع پیوندی و حرکت را می­توان با استفاده از روش طیف سنجی فلورسانس به دست آورد. طیف سنجی فلورسانس قطبشی، روشی است که به مطالعه رابطه بین قطبش نور می­پردازد و برای تحریک و نور استفاده می­شود که بلافاصله از فلورسانس شناسایی شده است. میزان تغییر قطبش بین تحریک و نشر را می­توان برای مطالعه فرایندهای فیزیکی مانند انتشار چرخشی، میزان مصنوعی سازی و جهت گیری در سطوح استفاده کرد. در این مقاله Mann و Krull اصول اساسی تکنیک را توصیف کردند و نشان دادند که چگونه طیف سنجی فلورسانس قطبشی در تجزیه و تحلیل پروتئین شرکت کرده است.

1-مقدمه

بررسی روشهای قطبشی برای مطالعه ساختار مولکولی، تعیین حرکت و مسافت توسط Perrin ارائه شد ]1[، و بعد از آن توسط Weber استفاده شد ]2[. این فرآیندهای فیزیکی، پایه توسعه روشهای تحلیلی کمی است که در آن تشخیص انتخابی یک سیگنال تحلیلی مورد نظر را می­توان با تمایز بر اساس زاویه قطبشی به دست آورد.

فلورسانس، فرایند نشر فوتون به عنوان یک نتیجه از بازگشت یک الکترون در یک اوربیتال با انرژی بالاتر به اوربیتال با انرژی پایین تر است. بسیاری از فلوئوروفورها (مولکول نشرکننده) به مدت 5-10 تا 8-10 ثانیه در حالت تحریک شده باقی می­مانند (طول عمر متوسط فلورسانس) ]3[. جذب یک فوتون در فرایند تحریک 15-10 ثانیه طول می­کشد. بنابراین، یک تأخیر زمانی قابل توجهی بین جذب و فلورسانس وجود دارد و یک مولکول یا اجزای تشکیل دهنده آن می­تواند جابجایی موضعی قابل توجهی در زمان بین جذب و نشر داشته باشد.

اصطلاح قطبش یک جهت گیری ممتاز در فضا ارائه می­دهد. در مورد امواج نور، جهت گیری نوسانات عرضی است که می­تواند قطبی باشد. یک منبع نور بر نشر از بسیاری از اتم ها و مولکول ها مبتنی است که معمولا امواج الکترومغناطیسی به عنوان مجموعه ای از همه جهت گیری­های نشر کننده ها نشر می­کنند.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله فیزیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده فیزیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Fluorescence polarization spectroscopy

ثبت سفارش جدید