Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " پزشكی " با موضوع " بیمار سرطانی اشتباه گرفته شده: یک مطالعه انسفالوپاتی القا شده با 5-فلئورواوراسیل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بیمار سرطانی اشتباه گرفته شده: یک مطالعه انسفالوپاتی القا شده با 5-فلئورواوراسیل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
CURRENT ONCOLOGY
سال انتشار
2008
کد محصول
1001157
تعداد صفحات انگليسی
3
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
59 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

5-فلئورو­اوراسیل پیریمیدین فلئور­دار (5-FU) یک عامل ضد سرطانی است که در اکثر رژیمهای کمکی و درمانهای تسکین­ دهنده برای سرطان روده بزرگ بکار می­رود. مسمومیت های عصبی بندرت از جمله اثرات جانبی 5-FU می­باشند. در اینجا ما موردی از سفالوپاتی القا شده با 5-FU را گزارش می­کنیم که در دوره شیمی­ درمانی حاوی اُگزالیپلاتین موجب تشنج و هذیان می­شوند. اگر سطح آمونیاک، افزایش یابد، ممکن است، لاکتــولوز در مدیریت اولیه عوارض روانی عصبی 5-FU ملاحظه گردد.

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله پزشكی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید