Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " منابع انسانی در یک محیط غنی از هوش تجاري " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
منابع انسانی در یک محیط غنی از هوش تجاري
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Kybernetes
سال انتشار
2012
کد محصول
1000968
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
146 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف. در حالیکه بسیاری از سازمانها شروع به استفاده از هوش تجاري (BI) در بسیاری از حوزه ­هاي کسب و کار خود نموده ­اند و ایجاد دستاوردهای قابل توجهی را در برنامه كار خود قرار داده ­اند، آنها از هوش تجاري در حوزه مديريت منابع انسانی (HR) بهره كمي برده ­اند. هدف از این مقاله، پیشبرد فن­ آوری های هوش تجاري و تجزیه و تحلیل داده­ ها به عنوان پیش­سازهایي براي طراحی پروتکل های مدیریت منابع انسانی و استراتژی هاي پایگاه داده، مي­باشد.

طراحی/ روش­شناسی/ رویکرد. این مقاله در مورد این واقعیت است که افزایش شیوع جهانی ­شدن توسط برخي عوامل از جمله، مصرف ­کنندگان رو به رشد در کشورهای در حال توسعه، پیشرفت تکنولوژیکی و تنوع نیروی کار در سراسر جهان، هدایت شده است. بخش هاي منابع انسانی شرکتهای جهانی باید به پیاده ­سازی تکنیک های هوش تجاري و جمع­ آوری پایگاه داده ­های جهانی بپردازند تا به اطلاعاتي از قبیل اصطكاك کارمند و استخدام، پاداش و منافع، توزیع هاي قومی، جنسیتی، فرهنگی، و ملیتي دست يابند. با استفاده از تکنیک های تحلیلی پیشرفته در پایگاه داده جهانی، كارشناسان منابع انسانی به بینش کسب و کار هوشمند، پیش­بینی تغییرات دست خواهند يافت و از تصمیم­ گیریها در سطوح عملیاتی و استراتژیکي آگاه ميشوند.

یافته ­ها. محیط تجاري، به طور مداوم در حال تحول است و در حال تبديل شدن به یک سیستم پیچیده ­تر همراه با رقابت جهانی مي­باشد، تصمیم­گیری در سازمان به طور فزاینده­ای به فرمي پیچیده و پیچیده­ تر تبدیل شده است. این کار باعث ایجاد چالش هايي برای بخش منابع انسانی سازمانهای جهانی برای مدیریت نیروی کار متنوع در فرهنگ ها، محدوده ­های زمانی، تخصص و منافع گشته است.

پیامدهای عملی. فقط کسانی که مایل به انطباق شیوه ­های منابع انسانی خود با تغییر شرایط بازار کار جهانی شرکت های چند ملیتی هستند، قادر به جذب و حفظ کارکنان با عملكردهاي قوي ميباشند. هوش تجاري و تجزیه و تحلیل داده­ ها می تواند به تصمیم­ گیری های آگاهانه مبتنی بر دانش استخراج شده از داده ­ها و گزینه های در دست، کمک کند. سازمان هایی که با موفقیت به اجرا BI ميپردازند، قادر به تصمیم ­گیری با سرعت و دقت بیشتر ميباشند. آنها دسترسی بهتر و سریعتري به فعالیتهای کلیدی و فرآیندهای دارند که سازمانها و بخش های کارکردی آنها باید آن فرآيندها را جهت برآورده ­کردن اهداف خود دنبال كنند.

اصالت / ارزش. این مقاله، یکی از مهمترین مشکلات آموزشي شرکتهای چند ملیتی را در رابطه با انطباق شیوه ­های منابع انسانی آنها با تغییر شرایط بازار نيروي كار جهانی مورد بحث قرار ميدهد. با ترکیب هوش تچاري و تجزیه و تحلیل داده ­ها در طراحی پروتکل های مدیریت منابع انسانی و استراتژی هاي پایگاه داده، آنها می­توانند به جذب، توسعه و حفظ کارمندان با عملكردهاي قوي بپردازند و در رقابتهای تجاري جهانی به موفقيت دست يابند.

1-مقدمه

هوش منابع انسانی (HRI) متشکل از فرآیندهایي برای ساخت حقایق مبتني بر تصمیمات منابع انسانی در یک محیط غنی­ شده از هوش تجاري (BI)، است. هوش تجاري،  شامل مهارت های افراد، فن ­آوری ها، برنامه­ های کاربردی، و فرآیندهای کسب و کار برای تصمیم­ گیری هاي تجاري استراتژیک و تاکتیکی به شيوه ­اي بهتر مي­باشد. این امر یک نقش حیاتی در دستیابی به مزیت رقابتی در ميان رقبايي كه اقتصاد ما را به چالش ­كشيده ­اند، ايفا مي­كند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید