Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " OsRPK1، یک روش جدید تکرار کیناز شبه گیرنده غنی از لوسین که بطور منفی نقل و انتقال هورمون گیاهی قطبی و توسعه ریشه ی برنج را تنظیم میکند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
OsRPK1، یک روش جدید تکرار کیناز شبه گیرنده غنی از لوسین که بطور منفی نقل و انتقال هورمون گیاهی قطبی و توسعه ریشه ی برنج را تنظیم میکند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Biochimica et Biophysica Acta
سال انتشار
2014
کد محصول
1000874
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سابقه و هدف: تکرار کیناز شبه گیرنده غنی از لوسین (LRR-RLKs) بزرگترین زیرخانواده RLKs معروف گیاهان را ارئه میدهد، اگر چه چند تن از اعضای این زیرخانواده شناسایی شده است، مطالعات در مورد روابط بین LRR-RU و توسعه ریشه هنوز هم کم است. ما قبلا یک LRR-RLK جدید در ریشه های برنج شناسایی کرده و نام آن را OsRPKI نامیدیم.

مواد و روش ها: در این مطالعه، ما ابتدا فعالیت کیناز AAAAA رادر شرایط آزمایشگاهی نمایان ساخته و پروفایل بیان آن را ارزیابی نمودیم. پس از آن ما با استفاده از گیاه برنج تراژنی بالا و پایین OsRPK1 به بررسی عملکرد بیولوژیکی آن پرداختیم.

نتایج: ژن OsRPKJ که یک کیناز مستقل از Ca2 + است را رمزگشای میکند، عمدتا در نوک ریشه ها ، تیغه برگ، و سلول های تعلیق تمایز نیافته بیان شده اند و به طور قابل توجهی توسط درمان با هورمون گیاهی و یا ABA القا شده اند. جدا از OsRP / CI رشد گیاه برنج تراژنی را بالابرده  و ارتفاع بوته و تعداد پنجه را نیز افزایش داده است. در مقابل گیاهان بالا بیان شده، ریشه های توسعه نیافته، ریشه های جانبی، و کاهش مریستم راسی ازخود نشان دادند. OsRPK بالا بیان شده  نیز از بیان بیشترین حامل جریان  هورمون گیاهی  ژن  OsPIN جلوگیری کردند که با تغییرات در PAT و توزیع 1M آزاد درون برگ و ریشه همراه شد.

نتیجه گیری: داده ها نشان داد که نوین تکرار غنی از لوسین شبه گیرنده کیناز OsRPK1 بر معماری سیستم ریشه با تنظیم منفی حمل و نقل  هورمون گیاهی  قطبی در برنج تاثیر میگزارد.
اهمیت کلی: در این مطالعه یک مسیر مشترک نظارتی از توسعه سیستم ریشه در گیاهان عالی که ممکن است توسط محرک های خارجی آغاز از طریق کینازهای شبه گیرنده بالادست و حامل پایین دستی برای حمل و نقل  هورمون گیاهی  قطبی صورت گیرد، ارائه داده میشود.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Leucine-rich-repeat receptor-like kinase
PIN-FORMED family

ثبت سفارش جدید