Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مجموعه مهندسی كشاورزی " با موضوع " استفاده از GIS برای پیش بینی آتش سوزی جنگل . مدل شبیه سازی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استفاده از GIS برای پیش بینی آتش سوزی جنگل . مدل شبیه سازی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Open source GIS - GRASS users conference
سال انتشار
2002
کد محصول
1000725
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

سلطه استراتژی های مبارزه با آتش سوزی جنگل به طور اجباری از طریق دانش عمیق پدیده آتش سوزی جنگل . یکی از ابزار های موثر درک آتش سوزی جنگل ، مرتب کردن وسیله ای است که قادر است تا به ما درباره رفتار آتش قبل ظهورش مطابق با شرایط جوی معین اطلاع دهد . در این قالب ، شبیه سازی به عنوان ابزار موثر برای پیش بینی رفتار آتش مطرح می باشد . شبیه سازی این امکان را فراهم می سازد تا با درجه اعتماد نسبی مشخص نمود که مناطق مظنون توسط آتش در طول دوره مشخصی از بین می روند .

مطالعه مکانیزم های پیشروی آتش سوزی جنگل از طریق بررسی ابزار خودکار قادر به برنامه ریزی مناسب آتش سوزی جنگل ، پارامتر ها ، انتشار و رفتارش در منطقه معین ، از اهداف این کار می باشد . در کل این مطالعه ، ویژگی برجسته سیستم اطلاع رسانی جغرافیایی (GIS) در ترکیب با تکنیک های شبیه سازی در درک "آتش سوزی جنگل " مشکل دار مطرح خواهد شد . این قدرت GIS است تا  تمامی پدیده های نشان دهنده مشخصه جغرافیایی را مدل سازی کند .

سودی که چنین تحقیقی برای اپراتور های مسئول مدیریت آتش سوزی جنگل عرضه می کند ، از اهمیت دو چندانی برخوردار می باشد . این تحقیق اجازه می دهد تا سیاست های یکدست و منسجم  جلوگیری از آتش گرفتن  را تعریف نمود ، نظر به این که سیستم اجازه می دهد تا کفایت سازگاری ها را مجاز کرد و زیرساخت های کشمکش علیه اتش سوزی با واقعیت یک فاجعه را ارایه می کند. همچنین آن اجازه می دهد تا از چشم انداز شروع آتش سوزی ، ابراری را مشخص نمود که کار را برای هماهنگی تیم های مداخله کننده و استراتژی ارایه می کنند که کارامد می ماند.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مجموعه مهندسی كشاورزی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



use of the GIS into the Forest Fire prediction
use of the GIS into the Forest Fire prediction

ثبت سفارش جدید