Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " اثرات کارت امتیازدهی متعادل بر عملکرد شرکت های بخش خدمات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثرات کارت امتیازدهی متعادل بر عملکرد شرکت های بخش خدمات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
European Journal of Business and Management
سال انتشار
2013
کد محصول
1000410
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
460 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه با هدف اثبات اثر کارت امتیازدهی متعادل (BSC) بر عملکرد شرکت­های بخش خدمات انجام شد. محل مطالعه در شهرداری شهر Kakamega، کنیا بود و از یک طرح تحقیق پیمایشی شامل 200 شرکت خدماتی استفاده شد. ارائه شرکت استفاده شده است. روش نمونه­گیری تصادفی طبقه­بندی شده با طبقات سازمان­یافته بر اساس ماهیت خدمات ارائه شده، انتخاب شد. پس از طبقه­­بندی، نمونه­گیری تصادفی ساده برای انتخاب شرکت­های پاسخ دهنده استفاده شد. پرسشنامه­های نیمه ساخت­یافته برای جمع­آوری اطلاعات اولیه که از طریق آمار توصیفی تجزیه و تحلیل شده بودند، استفاده شد. این مطالعه نشان داد که معیارهای غیر مالی در سیستم­های سنجش به اندازه معیارهای مالی مهم هستند و زمانی که هر دو معیار در سیستم به صورت یکپارچه وجود داشته باشند، منجر به نتایج عالی خواهند شد.

1-مقدمه

هدف از سنجش عملکرد، تنها آگاهی از چگونگی عملکرد یک شرکت نیست بلکه فراهم کردن شرایط برای عملکرد بهتر است. هدف نهایی از اجرای یک سیستم سنجش عملکرد، بهبود عملکرد یک سازمان برای خدمت بهتر به مشتریان، کارکنان، مالکان و دیگر ذینفعان است(Johnson، 1981). سنجش عملکرد باعث تولید داده­هایی می­شود که کاربران را از شرایط حال حاضر شرکت، چگونگی عملکرد، و پیشرفت آن مطلع می­کند. یک سیستم سنجش عملکرد به یک سازمان کمک می­کند تا عملکرد خود را بر اساس یک استراتژی از پیش تعریف شده، طراحی، محاسبه و کنترل کند... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Balanced scorecard
firm performance
service sector

ثبت سفارش جدید