راهنما ي ثبت سفارش آنلاین ترجمه

راهنماي ثبت سفارش ترجمه آنلاین را مي توانيد از اين قسمت مطالعه فرماييد.

راهنمای ثبت سفارش ترجمه آنلاین

مراحل ثبت سفارش آنلاین ترجمه به طور خلاصه به شرح زیر می باشد :

 عضویت (ثبت نام)، ثبت سفارش آنلاین ترجمه توسط کاربر، قیمت گذاری و صدور پیش فاکتور توسط اپراتور، پرداخت هزینه ترجمه توسط کاربر، آماده سازی ترجمه توسط مترجم و دانلود فایلWord  ترجمه توسط کاربر.

جهت ثبت سفارش ترجمه آنلاین، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1- اگر عضو نیستید ابتدا ثبت نام کنید. در حین ثبت نام رشته خود را به درستی انتخاب کنید تا سفارش شما توسط دپارتمان مربوطه و به درستی پردازش شود. در مراجعات بعدی با نام کاربری(ایمیل شما) و رمز عبور دلخواهی که هنگام ثبت نام انتخاب می نمایید، وارد صفحه کاربری خود شوید.

2-در صفحه كاربري  بر روی " ثبت سفارش ترجمه جدید " کلیک کنید.  در صفحه باز شده، پارامتر های مربوط به سفارش ترجمه از جمله، کیفت ترجمه و زمان تحویل، ترجمه جداول، ترجمه شکل ها و ... را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

3-پس از ثبت سفارش آنلاین ترجمه تخصصی، سفارش شما توسط اپراتور مورد ارزیابی قرار گرفته و پیش فاکتور آن صادر می شود. سپس از طریق  SMS  و ایمیل از صدور پیش فاکتور آگاه می گردید. در صورت عدم دریافت پیامک یا ایمیل صفحه کاربری خود را چک نمایید.

4-پس از صدور پیش فاکتور، با ورود به بخش " لیست سفارشات ترجمه ثبت شده " می توانید کلیه سفارشات ترجمه خود را ملاحظه نمایید. همچنین با کلیک روی " همه فاکتورهای من " همه فاکتورهای شما نمایش داده می شود. جهت مشاهده پیش فاکتور و آگاهی از هزینه و زمان تحویل سفارش ترجمه بر روی لینک "فاکتور-پرداخت نشده " (آیکون کارت بانکی) کلیک کنید.

5-در صفحه باز شده می توانید هزینه و زمان تحویل ترجمه به انضمام سایر اطلاعات مربوط به سفارش ترجمه را ملاحظه نمایید. در صفحه پیش فاکتور می توانید با انتخاب یکی از روش های " پرداخت اینترنتی هزینه سفارش " و یا " پرداخت از طریق فیش بانکی یا کارت به کارت "، هزینه ترجمه متن تخصصی را پرداخت کنید. توجه نمایید که در همین صفحه پیش فاکتور امکان تغییر پلن سفارش وجود دارد. مثلا شما می توانید پلن عالی فوری را تنها با یک کلیک به پلن عالی عادی تبدیل کنید و نیازی به ویرایش مجدد سفارش نیست.

6-پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه، سفارش شما به حالت "فاکتور – پرداخت شده" درآمده و ترجمه متن تخصصی شما توسط مترجمین ما آغاز می گردد. همچنین تائیدیه پرداخت برای شما ارسال می شود.

7- در موعد مقرر ترجمه به فرمت word آماده شده و از طریق صفحه کاربری قابل دانلود است. پس از آماده شدن سفارش ترجمه، از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع داده می شود.

8-     پس از اتمام ترجمه، از طریق بخش " لیست سفارشات ترجمه ثبت شده " می توانید فایل word ترجمه شده را دانلود نمایید.


جهت اطلاع از انواع پلن ها و قیمت ها بخش تخمین قیمت ترجمه را مشاهده نمایید.

 

فلوچارت فرایند ثبت و انجام سفارش ترجمه را ببینید:



این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

راهنما ي ثبت سفارش آنلاین ترجمه ترجمه مقاله تخصصی ویرایش مقاله انگلیسی راهنماي ثبت سفارش ویرایش مقاله ISI ترجمه متن توسط مترجمان حرفه ای قیمت ترجمه متن مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی حق مالکیت معنوی دانلود مقالات ترجمه شده رایگان
نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
لطفا جهت ترجمه متن فارسی به انگلیسی راهنمایی و تماس نمایید. باتشکر

پاسخ ها به این پیام

مدیر سایت 13:27:08 1396/08/13

با سلام
لطفا بخش : راهنمای ثبت سفارش را مطالعه فرمایید.
به طور خلاصه: در سایت ثبت نام نموده و پس از ورود به صفحه کاربری، از طریق بخش :" ثبت سفارش ترجمه جدید" اقدام به ارسال سفارش ترجمه خود نمایید.

*
*
سلام درخواست ارائه قیمت ترجمه فایل های پیوست به تفکیک
*
*
خوب
*
*
خوبه
*
*
خوب
*
*
با تشکر
*
*
باسلام سایت جامع و خوبی دارید ،امیدبه اینکه کیفیت به همراه خیرخواهی مدنظرتان باشد.موفق باشید.

Skip Navigation Links صفحه اصلی > معرفی > راهنماي ثبت سفارش ترجمه متون تخصصی
ثبت سفارش جدید