سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوای خود را به ما بسپارید. موسسه ترجمه البرز با بهره گیری از شبکه ای از مترجمین و پژوهشگران خلاق در زمینه های تخصصی مختلف سفارش تولید محتوا می پذیرد.

خدمات تولید محتوا

اهمیت تولید محتوا و هدف آن

تولید محتوای متنی، به معنای نگارش یک متن در مورد یک موضوع خاص می باشد. کاربرد محتوا با توجه به انگیزه کاربر از تولید محتوا، متفاوت است. محتوا می تواند با هدف قرار گیری در یک وبسایت، کانال یا صفحه مجازی تولید شده باشد، یا برای استفاده در فصول ابتدایی یک تز و یا حتی برای ارائه یک سمینار. تولید محتوای با کیفیت برای یک وبسایت یا شبکه اجتماعی نه تنها برای پیشرفت و افزایش تعداد بازدیدگنندگان دارای اهمیت می باشد که برای حفظ حیات وب سایت هم بسیار ضروری بوده و بدون تولید محتوای مفید، سایت دچار مرگ تدریجی خواهد شد.

خدمات تولید محتوا در موسسه البرز

موسسه البرز با درک اهمیت کیفیت محتوای تولید شده برای کاربران جهت تولید محتوای تخصصی، اقدام به تشکیل گروه های مختلفی از نویسندگان با رشته های مختلف، نموده است. خدمات تولید محتوای موسسه البرز در حوزه های زیر ارائه می گردد:

تولید محتوای عمومی: این نوع محتوا معمولا برای قرار گیری در صفحات وبسایت یا شبکه های اجتماعی با هدف بازاریابی صورت می گیرد و در آن به یک موضوع تخصصی و علمی پرداخته نمی شود.

تولید محتوای تخصصی: سالانه مقالات و کتب علمی متعددی در زمینه های تخصصی مختلف تولید و چاپ می شوند. هر کدام از این مقالات پیرامون جدیدترین چالش های علم و فناوری در یک موضوع خاص نگاشته می شوند. در واقع اگر ساده تر بگوییم هر مقاله یک یا چند کلید واژه علمی را مورد بحث قرار میدهد. اگر علاقه مند هستید تا با جدیدترین نظریات و یافته ها در خصوص یک موضوع آشنا شوید، خدمات تولید محتوای ما می تواند برای شما مفید باشد.

برای اینکه در مورد یک موضوع، یک مطلب تخصصی و علمی بروز و جدید تهیه شود لازم است که از متخصص مربوط به آن رشته استفاده گردد. چراکه فرد متخصص با شناختی که با حوزه مربوطه و منابع آن دارد می تواند مطلب مفید و با کیفیتی نگارش نماید. ما به سبب اینکه همکارانی با رشته های دانشگاهی مختلف داریم می توانیم در زمینه تولید محتوای تخصصی به یاری شما بیایم. محتوای تخصصی می تواند در سایت های تخصصی مورد استفاده قرار گیرد و یا برای مطالعه و آشنایی با اخرین دستاورد های علمی مورد استفاده قرار گیرد.

چگونگی تولید محتوا در موسسه البرز

فرایند تولید محتوا بدین صورت است که در ابتدا هنگام ثبت سفارش از سفارش دهنده درخواست موضوع و کلید واژه می گردد. همچنین کاربر می تواند همراه سفارش خود، فایل متنی، تصویری یا صوتی را که تصور می کند مفید است و می تواند به نویسنده کمک نماید، ارسال نماید. لذا با توجه به موضوع و کلید واژه های کاربر، بین منابع فارسی و انگلیسی جستجو انجام می گیرد و سپس محتوا به یکی از سه طریق زیر تولید می گردد:

1- جدیدترین منابع انگلیسی جمع آوری و از طریق ترجمه، محتوا ایجاد می گردد.

2-تولید محتوا به صورت تالیفی صورت می گیرد. یعنی نویسنده با توجه به معلومات خود و همچنین مطالعه ای که درباره موضوع انجام می دهد، اقدام به نگارش متن می نماید.

3- ترکیبی از ترجمه و تالیف. در تولید محتوا غالبا این روش مورد استفاده می گردد و محتوا  به کمک ترجمه جدیدترین منابع و همچنین با تکمیل و بهسازی نویسنده تولید می گردد.

به طور کلی مورادی که در تولید محتوا رعایت می گردد عبارتند از:

  • مطلب به صورت منحصر به فرد تهیه می گردد و از منابع فارسی دیگری کپی نمی گردد.
  • در نحوه نگارش متن، تمامی نکات نگارشی توسط نویسنده رعایت می گردد و متن به صورت سلیس و روان نگارش می گردد.
  • مراجع مورد استفاده جهت نگارش متن در انتهای متن آورده می شود.

نحوه ثبت سفارش تولید محتوا

برای ثبت سفارش تولید محتوا ابتدا در سایت عضو شوید و پس از ورود به صفحه کاربری بر روی "ثبت سفارش تولید محتوا" کلیک فرمایید. پس از تکمیل ثبت سفارش، هزینه تولید محتوای مورد نظر شما اعلام شده و پس از پرداخت هزینه، انجام سفارش تولید محتوای شما آغاز می گردد و در تاریخ اعلام شده آماده تحویل خواهد بود.

در صورت تمایل به خلاصه سازی مقاله و یا جستجوی مقالات انگلیسی، بخش های : سفارش خلاصه سازی مقاله و ثبت سفارش جستجوی مقاله را ملاحظه فرمایید.


این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید