سفارش جستجوی مقاله

در صورتی که وقت کافی برای جستجوی مقالات انگلیسی مرتبط با موضوع تحقیق خود را ندارید، می توانید ازخدمات جستجوی مقاله موسسه البرز استفاده نمایید.

روش های جستجوی مقاله

حتما برای شما هم پیش آمده که به عنوان یک پژوهشگر یا دانشجو علاقمند به تحقیق و پژوهش در یک زمینه تخصصی خاص باشید. اما شاید ندانید که باید از کجا شروع کنید و چه مقالاتی را مطالعه کنید. چنانچه تمایل دارید شخصا جستجوی مقاله را انجام دهید، سایت های مختلفی برای جستجوی مقالات وجود دارد. اما بهترین ابزار جستجوی مقالات، گوگل اسکولار می باشد. با استفاده از گوگل اسکولار می توانید در بین مقالات کلیه مجلات معتبر، به جستجوی مقاله بپردازید. استفاده از گوگل اسکولار کاملا ساده بوده و نیاز به توضییح بیشتری ندارد. در نظر داشته باشید که علاوه بر سرچ موضوع، امکان فیلتر کردن جستجو با پارامترهایی همچون موسسات و نهادهای منتشر کننده، نویسندگان، نشریه و تاریخ انتشار نیز وجود دارد که از با استفاده از این پارامترها میتوانید جستجوی خود را محدود تر نمایید.

خدمات جستجوی مقاله انگلیسی موسسه البرز

جستجوی مقاله موردنظر، زمان بر است و اگر خودتان فرصت انجام این کار را ندارید گروه موسسه البرز با دسترسی به پایگاهای علمی معتبر و تسلط بر جدیدترین موضوعات پژوهشی، در زمینه جستجوی مقالات نیز اماده ارائه خدمات است. مترجمان و محققانی که با موسسه البرز همکاری می کنند، در زمینه جستجوی مقالات انگلیسی نیز فعالیت دارند و به منابع و پایگاه های معتبر دانلود مقاله دسترسی دارند. در حین ثبت سفارش جستجوی مقاله، موضوع و همچنین کلید واژه های مرتبط با موضوع، توسط شما ارائه شده و با توجه به توضیحات شما بین مقالات انگلیسی جستجو انجام می گیرد.

همچنین چندین هزار مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی در کتابخانه دیجیتال موسسه البرز وجود دارد که شما می توانید با استفاده از بخش جستجوی پیشرفته مقاله، بین این مقالات به جستجو بپردازید. لازم به ذکر است که دانلود مقالات انگلیسی رایگان است و ترجمه فارسی مقالات نیز به صورت کامل و فایل Word با هزینه اندکی قابل خرید است.

نحوه ثبت سفارش جستجوی مقاله

جهت ثبت سفارش جستجوی مقاله ابتدا ثبت نام فرمایید. سپس در صفحه کاربری بر روی " ارسال سفارش تولید محتوا" کلیک نموده و در صفحه باز شده بر روی " جستجوی مقالات انگلیسی" کلیک کرده  و سفارش خود را با درج توضیحات لازم ثبت فرمایید. پس از ثبت سفارش، پیش فاکتور آن صادر شده و اعلام هزینه می گردد و پس از پرداخت هزینه، کار جستجوی مقالات مورد نظر شما آغاز می گردد.

در صورتی که نیاز به خلاصه سازی مقاله یا متن دارید، می توانید از خدمات خلاصه سازی مقاله موسسه البرز بهره جویید.


این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
با سلام سایت خیلی خوبی دارین اما لطفا بخش تولید محتوا،سفارش پیدا کردن مقاله را مجدد فعال بفرمایید.

Skip Navigation Links
ثبت سفارش جدید