Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " تاثیر نوآوری و رهبری تحول‌گرا بر عملکرد سازمانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر نوآوری و رهبری تحول‌گرا بر عملکرد سازمانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1003081
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
PDF+Word
حجم فایل
302 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper presents the findings of a study which examined the relationship between innovation, transformational leadership and organizational performance. Further, the study determined the influence of innovation and transformational leadership on organizational performance. Finally the study examined the most important factor that influences organizational performance. Data in the study was collected from a sample of 150 managerial staff in Malaysian logistics companies. The obtained data were analyzed using SPSS Version18. The study found that transformational leadership and innovation were related to organizational performance. Both transformational leadership and innovation were found to be the significant influence to organizational performance. This shows that transformational leadership and innovation have significantly enhanced the organizational performance in Malaysian logistics companies. This study also revealed that charisma aspect of transformational leadership and product or service in innovation emerged as the most important factors that influence performance of organization. Findings, implications and recommendations for future research from this study are discussed

چکیده

این مقاله یافته‌های مطالعه‌ای را ارائه می‌دهد که رابطه بین نوآوری، رهبری تحولی و عملکرد سازمانی را بررسی کرده است. به علاوه، این مقاله به توصیف تاثیر نوآوری و رهبری تحولی را بر عملکرد سازمانی می‌پردازد. سرانجام مهمترین عاملی که بر عملکرد سازمانی تاثیر می‌گذارد تعیین می‌شود. داده‌های مطالعه از نمونه‌ای 150 نفری از پرسنل مدیریتی شرکت‌های تدارکاتی مالزی جمع‌آوری گردیده و با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه 18 تحلیل شدند. یافته‌ها حاکی از این بود که رهبری تحولی و نوآوری با عملکرد سازمانی در ارتباط بودند و هر دو تاثیر چشمگیری بر آن می‌گذاشتند. این نشان می‌دهد که رهبری تحولی و نوآوری عملکرد سازمانی در شرکت‌های تدارکاتی مالزی را به طور چشمگیری تقویت نموده‌اند. ضمنا این مطالعه نشان داد که جنبه کاریزماتیک رهبری تحولی و محصول یا خدمات در نوآوری به عنوان مهمترین عوامل اثرگذار بر عملکرد سازمانی پدیدار شدند. یافته‌ها، مفاهیم و توصیه‌های مناسب برای پژوهش‌های آتی مورد بحث قرار می‌گیرند.

مقدمه

نوآوری و رهبری مباحث مورد علاقه پژوهشگران و کارورزان می‌باشند که تاثیر مهمی بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی دارند[1] و[2]  . پژوهشگران بر سوالاتی تاکید داشته‌اند که آیا نوآوری و رهبری باعث پرورش عملکرد ممتاز می‌شود یا خیر، نیز آیا عملکرد سابق توسط نوآوری و رهبری هدایت شده است یا خیر. بنابراین یافتن رابطه بین نوآوری، رهبری و عملکرد سازمانی پژوهشگران را بر آن داشته است تا پژوهش‌های بیشتری در این حوزه انجام دهند. مطالعات متعدد نشانگر رابطه خطی بین نوآوری و عملکرد سازمانی بودند، اما به نتیجه قطعی نرسیدند. برخی از مطالعات نشانگر رابطه مثبت [3]، منفی [4]، و بدون هیچ رابطه حائز اهمیت [5] بین نوآوری و عملکرد سازمانی بودند. سازمان‌ها در معرض عوامل مختلفی قرار دارند [1] و این نشان می‌دهد که نوآوری تنها عامل تاثیرگذار بر عملکرد سازمانی نیست. عوامل داخلی و خارجی منابع کزیت رقابتی می‌باشند که به عملکرد سازمانی می‌انجامد [1]. در سال‌های اخیر، پژوهشگران توجه بسیاری به اهمیت منابع سازمانی مانند ظرفیت‌های رهبری برای عملکرد سازمانی نموده‌اند. با این وجود تاثیرات شیوه رهبری معین بر عملکرد سازمانی به خوبی مورد مطالعه قرار نگرفته است [6]. [7] پیشنهاد نموده است که برای بررسی رابطه شیوه‌های رهبری با عملکرد سازمانی پژوهش‌های بیشتری باید صورت گیرد. دلیل این امر این است که بسیاری قبول دارند که شیوه رهبری و ابعاد متفاوت آن می‌تواند تعیین‌کننده سرنوشت سازمان باشد [8]. بر مبنای آنچه گفته شد و ادبیات تحقیق کمتری که در مورد ارتباط نوآوری، شیوه رهبری و عملکرد سازمانی به ویژه در شرکت‌های تدارکاتی مالزی یافت شد، این مطالعه بر آن است تا از پاسخ این سوال پرده بر دارد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



innovation
transformational leadership

ثبت سفارش جدید