زيست شناسی

رشته زیست‌شناسی

زیست شناسی علم شناخت حیات است. زیست شناسی به ویژگی ها و رفتارهای موجودات، چگونگی تشکیل گونه ها و انواع موجودات و روابطی که آنها با هم دارند و به محیط زیست آنها مربوط می شود. زیست شناسی طیف گسترده ای از رشته های علمی که اغلب رشته های علمی مستقل بحساب می آیند را شامل می شود. روی هم رفته زیست شناسان حیات را از روی دامنه وسیعی از شاخصها مورد مطالعه قرار می دهند. در مقیاس ذره ای و مولكولی، زندگی مورد بررسی زیست شناسی مولکولی، زیست شیمی و علم وراثت مولکولی است. در مقیاس سلولی، مورد مطالعه زیست شناسی سلولی و در مقیاس های چند سلولی، مورد نظر فیزیولوژی، کالبد شناسی و بافت شناسی است. زیست شناسی رشدی حیات را در مقیاس رشد و نمو اندام یک موجود مورد مطالعه قرار می دهد. رشته‌ی زیست‌شناسی یكی از رشته‌های علوم پایه است كه دارای 6 گرایش در مقطع كارشناسی و 7 گرایش در مقطع كارشناسی ارشد و دكترا می باشد. در مقطع كارشناسی این رشته شامل گرایش های میكروبیولوژی، علوم گیاهی، علوم جانوری، زیست‌شناسی سلولی و مولكولی، ژنتیك و  زیست‌ دریا می باشد. همچنین در مقطع كارشناسی ارشد و دكتری رشته زیست شناسی شامل گرایش های بیوفیزیك، بیوشیمی، علوم جانوری، میكروبیولوژی، علوم سلولی مولكولی، ژنتیك و ... می باشد.

شما دانشجویان و اساتید گرامی تمامی گرایش های زیست شناسی می توانید خدمات ترجمه متون تخصصی زیست شناسی، ترجمه مقالات ISI زیست شناسی و ویرایش مقالات ISI زیست شناسی را از ما بخواهید. ما با جمع آوری گروهی از فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تكمیلی گرایش های مختلف زسیت شناسی با سابقه نگارش مقاله ISI، امكان ارائه خدمات ذكر شده را با بهترین كیفیت فراهم كرده ایم قطعا خدمات یاد شده، باید توسط دانشجویان یا فارغ التحصیلان تحصیلات تكمیلی رشته زیست شناسی انجام گیرد. ما این امكان را برای شما دانشجویان و اساتید محترم فراهم كرده ایم تا ترجمه متون تخصصی زیست شناسی، ترجمه مقالات ISI زیست شناسی و ویرایش مقاله ISI زیست شناسی را با كیفیت مطلوب انجام دهید. 

همچنین امکان دانلود مقالات ترجمه شده زیست شناسی، کتاب ها و جزوات رشته زیست شناسی، پروژه ها و تحقیق های مرتبط با رشته زیست شناسی نیز برای شما دانشجویان محترم رشته زیست شناسی میسر است. 


تعداد بازدید : 90745


نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم پايه > زيست شناسی
ثبت سفارش جدید