شيمی

رشته شیمی

شیمی علم اتم‌ها، پیوندها و مولكول‌هاست. دانشی كه می‌تواند خواص ماده، چگونگی تغییرات و شیوه تولید آن‌ها را از هسته اتم گرفته تا كهكشان‌ها بررسی كند و رشته شیمی، رشته‌ای است كه به پرورش متخصصانی می‌پردازد كه با مطالعه و تحقیق و آزمایش به ابداع و نوآوری پرداخته و یا فرآورده‌های شیمیایی را كنترل می‌كنند. رشته شیمی بازار كار چندان خوبی در ایران ندارد؛ اما رشته شیمی یكی از ایدال ترین رشته ها جهت گرفتن پذیرش در مقطع دكتری از دانشگاه های معتبر دنیا می باشد. چنانچه رزومه علمی خوبی داشته باشید، در هر دانشگاه معتبر دنیا می توانید در مقطع دكتری در رشته شیمی، به فعالیت تحقیقاتی بپردازید. در زمینه تحقیقاتی شیمی یكی از رشته های پیشرو ایران است و اكثر مقالات با ایمپكت فاكتور بالا كه از ایران به چاپ می رسند، در رشته شیمی می باشند. گرایش های رشته شیمی عبارتند از شیمی آلی ، شیمی تجزیه ، شیمی معدنی ، شیمی فیزیك و شیمی كاربردی و اخیرا هم نانوشیمی به عنوان یكی از زمینه های تحقیقاتی این رشته مورد توجه قرار گرفته است و تحقیقات فرآوانی در این زمینه در حال انجام است و مقالات بیشماری هر روزه در حوزه نانوشیمی به چاپ می رسد.

شما دانشجویان گرامی تمامی گرایش های شیمی می توانید خدمات ترجمه متون تخصصی شیمی، ترجمه مقالات ISI شیمی (فارسی به انگلیسی) و ویرایش مقالات ISI شیمی را از ما بخواهید. ما با جمع آوری گروهی از فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلات تكمیلی گرایش های مختلف شیمی با سابقه نگارش مقاله ISI، امكان ارائه خدمات ذكر شده را با بهترین كیفیت فراهم كرده ایم. در حین ترجمه، مفاهیم علم شیمی را چه كسی جز فارغ التحصیل این رشته می تواند به خوبی منتقل كند؟ قطعا خدمات ترجمه متون تخصصی شیمی، ترجمه مقالات ISI شیمی و ویرایش مقالات ISI شیمی باید توسط دانشجویان یا فارغ التحصیلان تحصیلات تكمیلی رشته شیمی انجام گیرد. ما این امكان را برای شما دانشجویان و اساتید محترم فراهم كرده ایم تا ترجمه متون تخصصی شیمی، ترجمه مقالات ISI شیمی و ویرایش مقاله ISI شیمی را با كیفیت مطلوب انجام دهید. امید است كه خدمات ما مورد توجه جامعه دانشگاهی شیمی قرار بگیرد. 

علاوه بر خدمات ذکر شده، شما دانشجویان محترم رشته شیمی می توانید مقالات ترجمه شده شیمی، جزوات و کتاب های رشته شیمی، پروژه های رشته شیمی، و تحقیق های رشته شیمی را دانلود نمایید.


تعداد بازدید : 96327


نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم پايه > شيمی
ثبت سفارش جدید