مديريت

رشته مدیریت

رشته مدیریت یکی از رشته هایی که در دانشگاه های ایران دانشجویان فراوانی در این رشته مشغول تحصیل هستند. به طور کلی می توان گفت مدیریت فرایند برنامه ریزی، تشکیلات، فرماندهی، هدایت و نظارت بر تلاش های اعضای سازمان و استفاده از دیگر منابع سازمانی جهت دستیابی به اهداف سازمانی است. مدیریت امروز مجموعه ای از علوم گوناگون همانند اقتصاد، جامعه شناسی، روان شناسی، ریاضیات، آمار و ... است که هدفش افزایش بهره وری، کارائی و اثربخشی سازمانی است. چگونه می‌توان معضل بیکاری را حل نمود؟ با مسأله سوءاستفاده‌ مالی و فساد اداری چه باید کرد؟ چرا کارکنان سازمان‌ها، گرفتار دلسردی، یأس و افسردگی می‌شوند؟ چرا در تعدادی از سازمان‌های ما از امکانات موجود به خوبی استفاده نمی‌شود؟ بسیاری از متخصصان علوم گوناگون، به ویژه صاحبنظران علوم انسانی در پاسخ به این سؤال‌ها می‌گویند که کلید معمای مشکلات سازمان‌های هر جامعه "مدیریت" است. چون تأمین نیازهای فنی، خدماتی، درمانی و تفریحی جامعه، بدون وجود مدیران لایق که بالاترین کارآیی و بهره‌وری را داشته باشند، امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل هر جامعه‌ای برای فایق آمدن بر مشکلات سازمانی خود، قبل از هر چیز باید به مسأله آموزش صحیح و موثر مدیریت توجهی بنیادی داشته باشد. تخصصی که در بیشتر دانشگاه‌های معتبر علوم انسانی جهان، تحت عنوان رشته مدیریت آموزش داده می‌شود. رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد دارای 9 گرایش می باشد که این گرایش ها شامل: مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت تکنولوژی، مدیریت مالی، کارآفرینی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت نشر می باشد.

اعضای مترجمان مدیریت دپارتمان علوم انسانی، خود از دانش آموختگان مقاطع تحصیلات تکمیلی گرایش های مختلف رشته مدیریت هستند و می توانند خدمات مربوط به رشته مدیریت شامل: ترجمه متون تخصصی مدیریت، ترجمه مقالات ISI مدیریت و ویرایش مقالات ISI مدیریت را به نحو احسنت انجام دهند.


تعداد بازدید : 157261


نظرتان در مورد این صفحه چیست؟

نظرات کاربران به این صفحه

*
*
درود و عرض ادب جا داره از زحمات شما کمال قدردانی و تشکر داشته باشم یه موردی هست من چند مقاله از سایت دریافت کرده که اکثرا منابع ذکر نشده بود و این مورد برای من مشکل بوجود اورد لطفا در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود . با سپاس

پاسخ ها به این پیام

مدیر سایت 08:53:13 1400/11/17
سلام.
مقالات انگلیسی دارای منابع می باشد. قاعدتا منابع انتهای مقاله را در ترجمه نمی اورند.
اگر شخصی تمایل به این کاری داشته باشد، با یک کپی پیست ساده و با چند کلیک میتواند منابع را از نسخه انگلیسی برداشته و در انتهای متن ترجمه شده قرار دهد.
*
*
خوب
*
*
you are the best.
*
*
تشکر

Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم انسانی > مديريت
ثبت سفارش جدید