Skip Navigation Links

نرخ ترجمه تخصصی مکانیک

موسسه ترجمه البرز بر اساس کیفیت و فوریت ترجمه به ارائه شش پلن قیمتی متنوع برای ترجمه تخصصی مکانیک اقدام می نماید. شما می توانید با توجه به محدودیت زمانی و سایر ملاحظات خود مناسبترین پلن ترجمه تخصصی را انتخاب نمایید

از ترکیب دو سطح کیفیت (خوب و عالی) و سه سطح فوری بودن(عادی، نیمه فوری و فوری) شش پلن زیر برای هر سفارش ترجمه تخصصی مکانیک به شما پیشنهاد می شود:

ترجمه تخصصی متون و مقالات ISI مکانیک با سرعت انجام عادی و کیفیت خوب

ترجمه تخصصی متون و مقالات ISI مکانیک با سرعت انجام نیمه فوری و کیفیت خوب

ترجمه تخصصی متون و مقالات ISI مکانیک با سرعت انجام فوری و کیفیت خوب

ترجمه تخصصی متون و مقالات ISI مکانیک با سرعت انجام عادی و کیفیت عالی

ترجمه تخصصی متون و مقالات ISI مکانیک با سرعت انجام نیمه فوری و کیفیت عالی

ترجمه تخصصی متون و مقالات ISI مکانیک با سرعت انجام فوری و کیفیت عالی

علاوه بر فوریت و کیفیت ترجمه متون مکانیک، تعداد کلمات متن و زبان مبداء ترجمه هم در تعیین نرخ ترجمه تخصصی مکانیک موثر هستند:

تعداد کلمات: هر چه تعداد کلمات متن یا مقاله مکانیک کمتر باشد، ترجمه تخصصی آن ارزانتر است.

زبان مبداء ترجمه: زبان مبدا در تعیین قیمت ترجمه تخصصی مکانیک موثر است. به عنوان مثال ترجمه انگلیسی به فارسی از ترجمه فارسی به انگلیسی مکانیک ارزانتر است.

کیفیت ترجمه: قیمت ترجمه خوب از قیمت ترجمه عالی مکانیک ارزانتر است.

فوریت ترجمه: ترجمه با سرعت عادی از ترجمه نیمه فوری ارزانتر است. همچنین قیمت ترجمه نیمه فوری از ترجمه فوری مکانیک ارزانتر است.

ارزانترین ترجمه متون تخصصی مکانیک کدام پلن است؟

با توجه به توضیحات فوق و پلن هایی که معرفی کردیم، ترجمه خوب عادی از سایر پلن ها ارزانتراست. توجه نمایید که ترجمه متون تخصصی مکانیک بر اساس سایر پلنها نیز با کیفیت بالا و قیمت بسیار منصفانه در موسسه ترجمه البرز انجام می شود. برای مشاهده جزئیات بیشتر کلیک کنید.

کدام پلن را برای ترجمه متن تخصصی یا مقاله ISI مکانیک انتخاب کنم؟

فوریت ترجمه را بر اساس محدودیت زمانی که دارید انتخاب نمایید. مثلا اگر عجله ندارید سرعت عادی ترجمه را انتخاب کنید. کیفیت ترجمه را نیز بر اساس میزان حساسیت متن مکانیک انتخاب کنید. مثلا برای ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله ISI مکانیک بهتر است از کیفیت ترجمه عالی باشد. البته ما قیمت و تاریخ تحویل ترجمه هر شش پلن را برای شما ارسال می کنیم و شما می توانید در صورت لزوم پلن ترجمه مکانیک را با یک کلیک تغییر دهید.

نحوه شمارش کلمات متن یا مقاله ISI مکانیک 

جهت جلوگیری از بروز اشتباه در شمارش کلمات، این کار توسط کارشناسان ما انجام می شود و از نرم افزار برای شمارش استفاده نمی شود. یک متن یا مقاله ISI مکانیک از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. متن اصلی، شکلها، پاورقی، جداول و رفرنسها. به جز متن اصلی که همیشه ترجمه می شود ترجمه بقیه بخش ها به انتخاب کاربر انجام می شود. تشخیص این بخش ها از یکدیگر فقط از عهده کارشناس بر می آید.


تعداد بازدید : 807

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید


ثبت سفارش جدید